Mortis - Czarodzieje 1938

Pełna wersja: Sklepik rozwojowy, system punktów rozwoju
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

System punktów rozwoju

System punktowy umożliwia rozwijanie postaci bezpośrednio na forum. Poniżej dowiesz się jak dzielimy punkty rozwoju. jak je zdobyć i na co wydać. Po pierwsze, punkty rozwoju na naszym forum dzielimy na:  PP - Punkty pojedynku, które ukazują jak postać radzi sobie w walce z innymi czarodziejami i PN - Punkty nauki, które ukazują jak postać radzi sobie w pracy i życiu dorosłego czarodzieja, nauce i rozwijaniu swoich umiejętności, oraz PS - Punkty specjalne, wymienialne na wszystkie inne. JEDEN PS = JEDEN PP LUB PN. Zamiana nie działa w drugą stronę! Możesz zamienić specjalne na inne, ale nie możesz zamienić innych na specjalne. Na forum posiadamy również karty z czekoladowych żab za które można otrzymać dodatkowe bonusy. W przypadku wykupienia czegoś w trakcie trwania sesji nie ma to na nią wpływu. Z nowych rzeczy będziecie mogli korzystać dopiero w następnej.


Stragan z zaklęciami

Ktoś spuścił ci łomot w ciemnej alejce i chcesz się zemścić? Jesteś nauczycielem i wstyd ci wyrzucać słabe oczka na własnych zajęciach? Nie czekaj - skorzystaj ze straganu zaklęciami i stań się panem swojego losu!

ZAKLĘCIA DLA DOROSŁYCH
SZKOLNEŁATWETRUDNEZAKLĘCIE
5 PP10 PP20 PPWykupienie dowolnego zaklęcia ofensywnego, defensywnego/ochronnego lub czarnomagicznego.
5 PN10 PN20 PNWykupienie dowolnego zaklęcia transmutacyjnego, użytkowego lub medycznego/uzdrawiającego.
150 PPWykupienie dowolnego zaklęcia niewybaczalnego. Wymaga posiadania 5 innych zaklęć czarnomagicznych.
150 PPWykupienie jednego z zaklęć specjalnych (między innymi zaklęcie patronusa).

ZAKLĘCIA DLA UCZNIÓW
SZKOLNEŁATWETRUDNEZAKLĘCIE
10 PP15 PP40 PPWykupienie dowolnego zaklęcia ofensywnego, defensywnego/ochronnego lub czarnomagicznego.
10 PN15 PN40 PNWykupienie dowolnego zaklęcia transmutacyjnego, użytkowego lub medycznego/uzdrawiającego.
250 PPWykupienie zaklęcia patronusa.

Punkty pojedynku otrzymujemy za wygrane i przegrane pojedynki z innymi czarodziejami, morderstwa postaci, branie udziału w ulicznych bójkach, eventach i spotkaniach klubu pasjonatów czarnej magii, a w przypadku uczniów także za uczestnictwo w spotkaniach klubu potyczek czarodziejskich.

Punkty nauki w przypadku uczniów możemy zdobyć za uczęszczanie na zajęcia lekcyjne, odrabianie zadań domowych, zdane egzaminy, wykonywanie poleceń nauczycieli, branie udziału w przygodach dostępnych tylko dla uczniów Hogwartu, odbębnianie kar, uczęszczanie na spotkania klubów i stowarzyszeń szkolnych, udział w treningach i meczach quidditcha i branie aktywnego udziału w życiu szkoły.

Punkty nauki w przypadku dorosłych możemy zdobyć za fabularne przygotowywanie eliksirów, udane i nieudane próby używania nowych zaklęć, fabularną naukę nowych zaklęć i eliksirów, również od innych postaci, fabularne studiowanie ksiąg, poprawne wykonywanie swojego zawodu, uczestnictwo w przygodach powiązanych z jakąś dziedziną rozwoju, pomaganie innym czarodziejom w wykonywaniu ich zawodu, pisanie książek i artykułów do którejś z gazet, branie udziału w spotkaniach stowarzyszeń i branie aktywnego udziału w głównej linii fabularnej forum.

Punkty specjalne możemy zdobyć za organizowanie eventów i przygód, aktywność w celu rozwoju forum (zgłaszanie propozycji, tworzenie nowych lokacji, podręczników, poprawianie błędów w opisach...), napisanie karty postaci i uzupełnienie dodatkowych informacji biograficznych, a także:
➛ fabularne rozgrywki (punkty dostaje się tylko za zakończone już sesje) do 5 postów od osoby - 0 punktów, powyżej 5 postów od osoby - 5 punktów, powyżej 10 postów od osoby - 10 punktów, powyżej 15 postów od osoby - 20 punktów
➛ zaproszenie nowego użytkownika na forum - 30 punktów, pod warunkiem, że napisze on kartę postaci.

Supermarket

Jesteś już bogiem przepactwa i szukasz dodatkowych wzmocnień? Zapraszamy do przejrzenia półek naszego punkcikowego supermarketu, w którym znajdziesz między innymi rejestrację animagów i inne, ciekawe rozwinięcia.

KOSZTWYMAGANIACO OTRZYMUJESZ
100 PNAnimagZalegalizowanie swojej umiejętności - rejestracja w systemie Ministerstwa Magii.
250 PNDorosły czarodziejNauczenie postaci aportacji/deportacji lub migania bez pisania podania.
300 PPDorosły czarodziejWykupienie poziomu eksperta w zaklęciach ofensywnych, defensywnych/ochronnych i/lub czarnomagicznych.
300 PNDorosły czarodziejWykupienie poziomu eksperta w zaklęciach transmutacyjnych, użytkowych, medycznych/uzdrawiających i/lub warzenia eliksirów.
300 PNTrzecie oko
Dorosły czarodziej
Stanie się jasnowidzem lub medium.
300 PNMetamorfomagia
Dorosły czarodziej
Opanowanie jej na tyle, aby wygląd nie zmieniał się wbrew naszej woli pod wpływem silnych emocji.
300 PNWężoustość
Dorosły czarodziej
Umożliwia nie tylko porozumiewanie się z wężami, ale również ich kontrolę. Osoby z tym rozwinięciem wzbudzają wśród nich ogromny respekt.
300 PNLegilimenta
Dorosły czarodziej
Umożliwia określenie, czy rozmówca kłamie lub nie, wydobywanie wspomnień wymazanych za pomocą zaklęcia obliviate i naginanie niektórych części wspomnień ofiary.
300 PNOklumenta
Dorosły czarodziej
Pozwala na utworzenie całkowicie szczelnej i niemożliwej do pokonania bariery chroniącej przed penetracją z zewnątrz.
300 PNAnimag
Dorosły czarodziej
Umożliwia porozumiewanie się ze zwierzętami z gatunku, w który postać się zmienia.
350 PPCzarowanie bez różdżki lub magia niewerbalna
Dorosły czarodziej
Umożliwia używanie wybranej umiejętności także w pojedynkach czarodziejskich.

Wykupowanie poziomu eksperta i innych bajerów jest w przypadku uczniów niemożliwe, chyba, że wykupicie sobie taką możliwość w czekoladowym bazarze. Rozwinięcia genetyk można jednak otrzymać na start od mistrza gry, jeżeli uzna podanie za wybitne. Dorośli zaś posiadają ograniczenie - mogą wykupić maksymalnie trzy rzeczy.

CZEKOLADOWY BAZAR

Potrzebujesz przypływu gotówki lub innego bonusu, którego nie możesz wykupić za punkty rozwoju? Z pomocą przychodzi czekoladowy bazarek. Za jego sprawą możecie nabyć kilka ciekawych rzeczy, które pozwolą wam obejść kilka forumowych zasad, a także nieco się wzbogacić.

ŻABKIBONUS
1 CŻ50 galeonów do portfela dowolnej postaci należącej do użytkownika.
2 CŻUtworzenie dla ciebie dowolnego, unikalnego przedmiotu dla dowolnej postaci należącej do użytkownika.
3 CŻMożliwość ominięcia limitu na daną genetykę/umiejętność dla dowolnej postaci należącej do użytkownika.
4 CŻZwiększenie limitu jednoczesnych myślodsiewni o jedną. Można wykupić dwukrotnie.
5 CŻJednokrotne skorzystanie ze sklepiku dla dorosłych dla ucznia.
5 CŻ
8 CŻ
Możliwość utworzenia dodatkowej postaci o dowolnej płci i wieku. Bonus można wykorzystać maksymalnie dwukrotnie. Znaczy to, że maksymalna liczba posiadanych przez ciebie kont to pięć. W chwili wykupowania piątej postaci koszt wzrasta do ośmiu czekoladowych żab.


Jedynym możliwym sposobem na zdobycie żabek są wyzwania i zadania stałe oraz okazjonalne. Na wykupowanie rzeczy z czekoladowego bazaru musicie zapracować sobie sami poprzez fabularną aktywność!


W ZWIĄZKU Z WEJŚCIEM NOWEJ MECHANIKI W TEJ CHWILI ZA PUNKTY ZDOBYTE PODCZAS POPRZEDNICH ROZGRYWEK MOŻNA WYKUPIĆ JEDYNIE ZAKLĘCIA DOSTĘPNE W STRAGANIE Z ZAKLĘCIAMI. RESZTA UMIEJĘTNOŚCI BĘDZIE PRZYZNAWANA WEDŁUG NOWYCH ZASAD (nie dotyczy osób, które zdobyły te umiejętności przed 31/08/2017)
ZAKLĘCIE TRUDNE POJEDYNKU - UCZEŃ - 40 PKT - INCARCEROUS
SZKOLNE : Relashio, Drętwota, Herbivicus, Waddiwasi, Nox, Deprimo, Piertotum Locomotor, Riddiculus, Bąblogłowy.

Łatwe: Mobiliarbus, Glisseo, Jęzlep
Trudne: Salvio Hexia


Akceptuję. ~I.
ZAKLĘCIA NA START
Szkolne: Accio, Alohomora, Aperacjum, Colloportus, Drętwota, Enervate, Expelliarmus, Wingardium Leviosa
Łatwe: Bonum Ignis, Chłoszczyść, Illegibilus


Przyjmuję ~Bezia.
ZAKLĘCIA NA START
Szkolne: Bombarda, Enervate, Finite, Flippendo, Incendio, Lumos, Lumos Maxima, Mobilicorpus, Nox, Periculum, Protego, Reducto, Sad Infer, Vad Infer, Wingardium Leviosa
Łatwe: Anesthesia, Bracium Emendo, Chłoszczyść, Delens Vestigium, Erecto, Extiguetor Ignis, Funemite, Impervius, Leviora, Rennervate, Siccum, Sollicus, Suspenorius, Vipera Evanesca, Zaklęcie Czterech Stron Świata (Wskaż mi)
Trudne: Acis Missile, Fiendfyre, Invivenerum, Obliviate, Purpura Flamma, Sectumsempra, Stimulus Meledictionem, Szatańska Pożoga, Tardis


Przyjmuję ~Bezia.
Wybieram zaklęcia na start!

Szkolne: 1. Alohomora, 2. Colloportus, 3. Flippendo, 4. Lumos, 5. Nox, 6. Finite incantatem, 7. Locomotor, 8. Reparo, 9. Protego, 10. Drętwota, 11. Tergeo, 12. Aperacjum, 13. Accio, 14. Expeliarmus, 15. Piertotum Locomotor

Łatwe: 1. Chłoszczyść, 2. Libro mendacium, 3. Leviocorpus, 4. Repello mugnetum, 5. Liberacorpus, 6. Slugus eructo, 7. Muffliato, 8. Quietus

Trudne: 1. Upiorogacek, 2. Stulte, 3. Repello mugnetum forte, 4. Sezam materio, 5. Dissendium


Akceptuję. ~I.
Zaklęcia na start
Szkolne: Accio, Alogomora, Avifors, Arania Exumai, Drędwota,  Episkey, Expelliarmus, Fumos, Immobilus, Herbivicus, Lacarnum Inflamari, Lumos, Protego, Petrificus Totalus, Rictusempra
Łatwe: Avifors, Avis, Carpe Retractum, Erecto, Extinguetur Ignis, Homorphus, Illegiblilus Impertubale, Lapifors, Peskipiksi Pesternomi, Repleo, Utevo Lux, Verdillious
Trudne: Adversum, Crepitus, Dissendium, Draconifors, Finite Incantatem, Protego Maxima, Salvio Hexia, Turbine Ignisis

Wszystko gra. -Beza
Szkolne: Enervate, Episkey, Bąblogłowy, Protego, Riddiculus, Accio, Alohomora, Lumos
Łatwe: Sollicitus, Expulso, Levicorpus

Plus:Nox (szkolny - 10pkt), oblivate (trudny - 40pkt)

Przyjmuję, Beza
➛ 15 szkolnych
ENERVATE, FINITE, BĄBLOGŁOWY, EXPELLIARMUS, PROTEGO, DRĘTWOTA, LUMOS, NOX, DEPULSO, EVERTE STATUM, IMMOBILUS, REPARIFARGE, ACCIO, ALOHOMORA, COLLOPORTUS

➛ 13 łatwych
CHŁOSZCZYŚĆ, ACETABULUM LAVA, BOMBARDA MAXIMA, CONSTANT VISIO, ERECTO, OCULUS REPARO, QUITEUS, SICCUM, WSKAŻ MI, PAKUJ, ANAPNEO, ANESTHESIA, REPARIFORS

➛ 8 trudnych
FIENDFYRE, OBLIVIATE, SECTUMSEMPRA, SZATAŃSKA POŻOGA, ARRESTO MOMENTUM, VULNERA SANATUR, SALVIO HEXIA, UPIOROGACEK


Akceptuję. ~I.
Szkolne:
1. REPARO
2. PORTUS
3. NOX
4. LUMOS MAXIMA
5. INCENDIO
6. Finite
7. REPARIFARGE 
8. PETRIFICUS TOTALUS
9. IMMOBILUS
10. DIFFINDO
11. FUMOS
12. HOMENUM REVELIO
13. EXPELLIARMUS
14. BĄBLOGŁOWY
15. ENERVATE
Łatwe:
1. BRACKIUM EMENDO
2. RENNERVATE
3. KAPROUN
4. REPLEO
5. VERMICULUS
6. ACETABULUM LAVA
7. ALARTE ASCENDARE
8. BOMBARDA MAXIMA
9. CISTEM APERIO
10. DELENS VESTIGIUM 
11. EXTINGUETUR IGNIS
12. FINITE
13. HOVERUS
14. SUSPENSORIUS
Trudne:
1.ACID MISSILE
2.PROTEGO HORRIBILIS
3. CREPITUS
4. FINITE INCANTATEM
5. SEZAM MATERIO
6. SZATAŃSKA POŻOGA
7. INVIVENERUM
8. SECTUMSEMPRA 
9. VULNERA SANATUR 
10. ADVERSUM


Akceptuję. ~I.
szkolne:
1. ACCIO, 2. ALOHOMORA, 3. AQUAMENTI, 4. CONFUNDUS, 5. HERBIVICUS, 6. INCENDIO, 7. LUMOS, 8. MOBILICORPUS, 9. SILLENCIO, 10. TERGEO, 11. CONJUNCTIVITIS, 12. DRĘTWOTA, 13. EXPELLIARMUS, 14. PROTEGO, 15. ENERVATE

łatwe:
1. LEVICORPUS, 2. IMPERTURBABLE, 3. KAPROUN, 4. LIBERACORPUS, 5. ANESTHESIA, 6. RENNERVATE, 7. REPARIFORS, 8. OBSCURO, 9. MULTICORFOS, 10. REPLEO, 11. BONUM IGNIS, 12. CHŁOSZCZYŚĆ, 13.MUFFLIATO

trudne:
1. FINITE INCANTATEM, 2. INCARCEROUS, 3. SOMNO, 4. UPIOROGACEK, 5. SALVIO HEXIA, 6. PROTEGO HORRIBILIS, 7. VULNERA SANATUR, 8. FERULA


Akceptuję. ~I.
- Zaklęcia -



    Szkolne:
    1. ENERVATE
    2. EXPELLIARMUS
    3. ZAKLĘCIE KAMELEONA
    4. CONJUNCTIVITIS
    5. DRĘTWOTA
    6. EVERTE STATUM
    7. IMMOBILUS
    8. MIMBLE WIMBLE
    9. ORBIS
    10. ACCIO
    11. ALOHOMORA
    12. FINITE
    13. GLACIUS
    14. LUMOS MAXIMA
    15. VAD INFER

    Łatwe:
    1. FUMOS DUO
    2. KAPROUN
    3. PROCELLA
    4. SAGITTENT
    5. BOMBARDA MAXIMA
    6. PROTEGO  
    7. FLIPPENDO DUO
    8. PROTEGO TOTALUM

    Trudne:
    1. FIENDFYRE
    2. SECTUMSEMPRA
    3. SZATAŃSKA POŻOGA
    4. ACID MISSILE
    5. OBLIVIATE



Akceptuję. ~I.
Zaklęcia szkolne:
1. Enervate
2. Expelliarmus
3. Drętwota
4. Accio
5. Alohomora
6. Bombarda
7. Glacius
8. Wingardium Leviosa

Łatwe:
1. Lapifors
2. Descendo
3. Flippendro Duo

Akceptuję. ~I.
ZAKLĘCIA


    1. Szkolne:

    • CAVE INIMICUM
    • EXPELLIARMUS
    • FUMOS
    • HOMENUM REVELIO
    • IMPERVIUS
    • PROTEGO
    • CONJUNCTIVITIS
    • DRĘTWOTA
    • EVERTE STATUM
    • IMMOBILUS
    • ACCIO
    • ALOHOMORA
    • BOMBARDA
    • LUMOS MAXIMA
    • WINGARDIUM LEVIOSA

    2. Łatwe:

    • IMPERTURBABLE
    • PROTEGO TOTALUM
    • EXPULSO
    • OBSCURO
    • LEVICORPUS
    • BOMBARDA MAXIMA
    • SAGITTENT
    • SUSPENSORIUS
    • EXTINGUETUR IGNIS
    • IMPEDIMENTA
    • BRACKIUM EMENDO
    • FLAGRANTE
    • EBUBLIO

    3. Trudne:

    • FIENDFYRE
    • OBLIVIATE
    • SECTUMSEMPRA
    • SZATAŃSKA POŻOGA
    • ADVERSUM
    • SALVIO HEXIA
    • CREPITUS
    • FINITE INCANTATEM



Akceptuję. ~I.
SZKOLNE [15]: cave inimicum, expelliarmus, homeneum revelio, impervius, episkey, enervate, protego, gemino, accio, alohomora, colloportus, wingardium leviosa, reparo, lumos, nox

ŁATWE [8]: impervius, anapneo, anesthesia, kaproun, suspensorius, chłoszczyść, jęzlep, obscuro

TRUDNE [5]: adversum, ferula, tardis, lanuae magicae, baubillous

Akceptuję. ~I.
Szkolne: Expelliarmus, Protego, Riddiculus, Petrificus Totalus, Avifors, Reparifarge, Accio, Alohomora, Finite, Wingardium Leviosa
Łatwe: Slugus Eructo, Oculus Lepus, Obscura
Trudne: Baubillous


Akceptuję. ~I.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25