Mortis - Czarodzieje 1939

Pełna wersja: Azra Rebekah Bătrân
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dane podstawowe

Imię: Azra Rebekah
Nazwisko: Bătrân din Munteanu
Czystość krwi: Czysta
Status majątkowy: Biedna czystokrwista
Ród i gałąź: Bătrân, gałąź boczna
Nazwiska rodziców: Ionel Bătrân, Ilsa Travers-Bătrân
Data urodzenia: 14 kwietnia 1924
Wizerunek: Olivia Hussey
Rok nauki: IV
Dom w Hogwarcie: Slytherin
Różdżka: Kieł widłowęża, leszczyna, 11 cali, sztywna
Bogin: Ona sama, starzejąca się w samotności
Ain Eingarp: Jej najbliższa rodzina, zgodna
Zapach amortencji: Zapach wiatru i flory typowej dla gór Rumunii z domieszką cynamonu oraz świeżej pościeli. W skrócie, jest to zapach jej dzieciństwa.

Wygląd postaci:
Czternastoletnia Azra nadal rośnie, ale już teraz widać, że będzie dość wysoką kobietą. Jej sylwetka jest szczupła i smukła, o wąskich biodrach i drobnych piersiach, które pewnego dnia z pewnością staną się przyczyną kompleksów. Na tle większości rówieśników wyróżnia ją nieco ciemniejszy odcień skóry - jej ojciec pochodzi bowiem z Rumunii, w której ona sama spędziła pierwsze lata swojego życia. Zawdzięcza temu również swój akcent, który jest lekko słyszalny pomimo idealnej znajomości języka angielskiego. Włosy Azry sięgają za pas i są idealnie proste i gładkie, podzielone przedziałkiem na środku głowy. Ich kolor wydaje się czarny przez większość czasu, lecz w naturalnym świetle dnia widać, że są one ciemnobrązowe. Dziewczyna zwykle nosi je rozpuszczone albo w jednym warkoczu przerzuconym przez ramię. Jej oczy są ciemnoniebieskie, z daleka wydając się czarnymi. Azra jest dość ładną dziewczyną, szczególnie w połączeniu z dość egzotyczną jak na wyspy urodą.

Informacje biograficzne

1. Jaka atmosfera panowała w domu rodzinnym twojej postaci i jak to na nią wpłynęło? W jakim otoczeniu dorastała?


Od kiedy Azra pamięta, jej rodzice byli ze sobą skłóceni. Do ich małżeństwa doszło za sprawą decyzji dziadków i pomimo przyjaznych relacji panujących pomiędzy rodzinami Bătrân i Travers, młodzi nie potrafili dojść do porozumienia. Dodatkowo, poza samym niedopasowaniem charakterów, podłożem ich problemów były całkiem istotne różnice w ich oczekiwaniach wobec siebie nawzajem oraz ich wspólnego życia. Ilsa chciała poczucia bezpieczeństwa, którego Ionel nie był chętny jej zapewnić. Rodzina prowadziła raczej koczowniczy styl życia, co było normalne dla wychowanego w ten sposób mężczyzny, ale zupełnie nie do zaakceptowania przez preferującą bardziej osiadłą egzystencję matkę Azry. Poza tym kobiecie nie podobały się interesy Ionela, które w końcu doprowadziły do utraty przez niego sporej części ich majątku i w późniejszym czasie, do jego śmierci.

Ostatnie miesiące, jakie Azra spędziła w Rumunii były dość burzliwe, szczególnie gdy Ilsa postanowiła zabrać córkę do swojej rodzinnej Szkocji, by tam mogła w końcu iść do normalnej szkoły. Pojawiły się głosy, jakoby to ona była odpowiedzialna za śmierć Ionela, lecz ze względu na dobrze wszystkim znaną naturę mężczyzny oraz ceniony przez ród Bătrân sojusz z Traversami, głosy te zostały zduszane przez starszych krewnych ojca Azry.

Pomimo relacji rodziców do siebie nawzajem, sama Azra miała całkiem dobry kontakt z obojgiem. Szczególnie lubiła swojego ojca, lecz nawet ona dostrzegała jego nieodpowiedzialność, choć będąc dzieckiem nie musiała mierzyć się z jej konsekwencjami. Mimo to, lubiła podróżować i nie straszne jej było zmienianie miejsca zamieszkania co kilka tygodni, albo miesięcy, szczególnie że i tak nie miała kontaktu z nikim poza własną rodziną. Od czasu do czasu odwiedzała też rodzinę w Szkocji, gdzie podczas wakacji letnich mogła spędzić czas ze swoim bliższym kuzynostwem. Od kilku lat Azra była świadoma nacisków ze strony dziadków ze strony matki na posłanie jej do szkoły, lecz do końca swojego życia to Ionel sprawował nad tym pieczę w rezultacie czego była nauczana w domu.

2. Jak radzi sobie z nauką? Jak mijają jej lata w Hogwarcie? Czy jest coś, z czym radzi sobie lepiej a z czym całkowicie jej nie idzie?


Azra była nauczana w domu od kiedy skończyła siedem lat podobnie jak wiele dziewcząt z jej rodu i nic nie wskazywało na to, by kiedykolwiek miała zostać posłana do szkoły magii. Nie pozwalał na to jej ojciec oraz styl życia ich rodziny i jako dziecko, Azra nie miała z tym najmniejszego problemu. Uwielbiała podróżować po Bałkanach i uczyć się od rodziców w narzuconym przez nich tempie.

Gdy jednak jej ojciec zginął w nie do końca jasnych okolicznościach niedługo po skończeniu przez nią trzynastego roku życia, Ilsa zabrała córkę do Szkocji i zapisała do Hogwartu. Naukę w szkole rozpocząć miała na czwartym roku, pod warunkiem zdania przez nią egzaminów z poprzednich lat nauki. Pod pieczą matki oraz dziadków Azra nadgoniła wszelkie braki i zdała je bez problemu - wszak jej nauka zaczęła się kilka lat wcześniej niż wielu absolwentów Hogwartu, a poza tym była całkiem zdolną uczennicą.

Uwielbianymi przedmiotami Azry były eliksiry oraz zielarstwo. Ciekawiła ją również czarna magia, lecz poznała tylko jej podstawy, a natłok zajęć w szkole skutecznie odwrócił jej uwagę od tego tematu. Zawsze lubiła latanie na miotle, jednak Quiddich wydał jej się zbyt brutalną grą. Azra lubi też numerologię oraz zaklęcia, a sen spędza jej z powiek transmutacja oraz OPCM (zaklęcia obronne).

3. Czy jest rozpoznawalna w jakichś kręgach? Zrobiła coś, by zaskarbić sobie szacunek lub strach innych?


Jest dość młoda, ale raczej znana większości krewnych noszących nazwisko Bătrân, nawet jeśli ona sama przez swój wiek ich nie kojarzy. Podobnie jest z Traversami ze Szkocji, u których zatrzymywała się na prawie każde wakacje.

4. Jakie były zdarzenia, które wykreowały jej charakter, zdefiniowały styl życia? Jest tradycjonalistą czy płynie z prądem nowości?


Azra została wychowana tradycyjnie, w społeczeństwie bardziej konserwatywnym niż nawet czarodziejska Wielka Brytania. Nigdy nie miała z tym większego problemu, gdyż sam styl jej życia dawał jej więcej wolności, niż zaznała spora część dorosłych mężczyzn. Oznacza to, że choć podporządkowuje się woli patriarchy i chętnie bierze na siebie obowiązki domowe to ciągnie ją do przygód i odkrywania nowych miejsc. Potrafi być też dość krnąbrna i uparta, gdy próbuje jej się tego zabronić.

5. Twoja postać jest zwolennikiem Skorowidzu Czystości Krwi, staje murem za mugolami, czy pozostaje neutralna? Osadź ją w aktualnej sytuacji politycznej.


Azra żyła do tej pory zupełnie odseparowana od mugolii, o których nie ma silnie wykreowanego zdania poza może lekką niechęcią na wskutek wpływu krewnych. Mimo to, czystość krwi jest dla niej ważna i tak jak inne cechy, jak na przykład inteligencja, uroda oraz inne cnoty stanowią dla niej o wartości danego czarodzieja. Nazwiska obojga rodziców w Skorowidzu zdecydowanie wpływają na samoocenę Azry, która jednak nie dba zbytnio o jego polityczne znaczenie. Nie kieruje nią nienawiść, a bardziej konserwatywne wychowanie oraz niezaprzeczalna wygoda wynikająca z jej własnego pochodzenia. Bardzo nie lubi jednak szlam, dlatego spotkanie się z ich akceptacją w Hogwarcie było dla niej nie lada szokiem. Mimo to uważa, że dręczenie ich jest zniżaniem się do ich poziomu i zwykle po prostu chłodno ich ignoruje, traktując jak powietrze.


Azra nie przywykła do bycia w centrum uwagi niezależnie jak bardzo, zdaniem jej matki, na uwagę tą zasługiwała. Czuła się nieswojo w grupie jedenastoletnich dzieci, czekając na przydział domu w Hogwarcie pośród spojrzeń i szeptów setek innych uczniów. Nie tylko była o trzy lata starsza, ale też całkiem wysoka jak na swój wiek. Nie pomagał też fakt, że rodzina jej matki miała znaczące oczekiwania, a ona sama nie była pewna, czy mogła im sprostać. Slytherin, niech to będzie Slytherin, modliła się w duchu, spoglądając na zielonosrebrne sztandary wiszące ponad jednym (na szczęście najbardziej oddalonym) ze stołów. Gdzieś tam siedzieli jej kuzyni wraz ze swoimi znajomymi, tam też było jej miejsce. Azra czuła nudności na myśl, że zostałaby przydzielona gdzieś indziej i to nie tylko ze względu na zawód, jaki z pewnością sprawiłaby dziadkowi oraz matce. Slytherin jako jedyny nie akceptował bowiem szlam, a ona chciała uniknąć interakcji z nimi jak tylko się dało.

Ostatnimi czasy jej rodzina dużo przeszła. Jako dziecko Azra podróżowała z rodzicami po całych Bałkanach, gdzie zdążyła przywyknąć do otwartych przestrzeni, wspaniałej pogody przez większą część roku oraz stosunkowo niewielkiego zagęszczenia ludności. W Szkocji było zwykle szaro i ponuro, a teraz miała zostać zamknięta w czterech ścianach z setkami innych osób, w tym szlam. Niezależnie jak piękna byłaby to klatka, jej serce walczyło o możliwość opuszczenia jej i wyruszenia w podróż. Nie mogła być jednak samolubna. Tu było jej miejsce, wśród tych bladych, brytyjskich rudzielców i choćby ze względu na swoją matkę, musiała zacisnąć zęby i wyjść naprzeciw temu, co rzucił jej los. Z dzisiejszym dniem zamykała pierwszy rozdział swojego życia zwany dzieciństwem i otwierała kolejny pełna nadziei, że uczyni ją czarownicą na miarę swojego nazwiska. Po wyczytaniu go, o dziwo bez najmniejszego zająknięcia, Azra wystąpiła przed tłum jedenastolatków i zajęła miejsce na stołku przed stołem nauczycielskim.

"Dobra, słuchaj mnie teraz" pomyślała tonem osoby, która podwija właśnie rękawy, by zabrać się do roboty, gdy usłyszała w głowie głos Tiary. Od lat wiedziała, jak wygląda przydział do domów w Hogwarcie i wcale jej to nie uspokajało. "Moje miejsce jest w Slytherinie. W S-L-Y-T-H-E-R-I-N-I-E. Dobrze wiesz, że nie pasuję nigdzie indziej, a chciałabym przeżyć tą szkołę w spokoju, wśród ludzi z którymi mam do czynienia poza nią. Chcesz ambicji i sprytu? Proszę bardzo, spróbuj mnie przydzielić gdzie indziej, a zobaczysz jak ambitnie będę dążyć do tego, by cię-"

- SLYTHERIN!!!


"Och, dziękuję, dziękuję, DZIĘKUJĘ!! To... umm, no hard feelings, jak wy to Brytyjczycy mawiacie?"


AKCEPTACJA

Możesz już rozpocząć swoją przygodę z Mortisem! Mamy nadzieję, że będziesz się z nami dobrze bawić. W tej wiadomości, poza informcją o przyjęciu Cię do grona naszych graczy, zostawimy Ci wskazówki, co do Twoich następnych kroków na forum. Przeczytaj je uważnie i uzupełnij wszystko zanim wejdziesz na fabułę.

Przez wzgląd na swoją przynależność do domu w Hogwarcie dołączasz do grupy Slytherin na start. W tym roku trafiłeś do pokoju numer 1.

Na start otrzymujesz

PUNKTY

160

GALEONY

50

PRZEDMIOT

Korale niewidzialności

Korale niewidzialności – Sznurek czarnych, grubych koralików przypominających modlitewne czotki, zakończony srebrnym medalikiem z wygrawerowanym herbem rodzinnym Batranów. Ta wyjątkowa pamiątka po babci Azry ze strony ojca, trafiła w ręce młodej panienki niedługo przed tym, jak ta opuściła Rumunię, ruszając z matką do Wielkiej Brytanii. Przedmiot zaklęty jest w taki sposób, by osoba, która przesuwa w palcach onyksowe koraliki stawała się z każdą chwilą coraz mniej zauważalna dla otoczenia - im bardziej skupia się na tej działalności, tym większa szansa, że nikt nie zwróci na nią uwagi, nawet stojąc tuż obok.
Próba ukrycia się przy pomocy koralików wymaga rzutu kością k20 - przy pierwszej kolejce ukrywania sukces to rzut 13 lub więcej, przy każdej kolejnej obniża się natomiast o 1.

Przed rozpoczęciem gry czeka Cię jeszcze trochę formalności. Przede wszystkim należy wykupić zaklęcia korzystając z naszego straganu, do którego napisaliśmy również tutorial. Po zdobyciu pierwszych zaklęć, wypadałoby dać Mistrzowi Gry znać o  ulubionym przedmiocie szkolnym, znajomości języków obcych, postaciach NPC, ekwipunku, czy chorobach postaci. By tego dokonać należy wejść do tematu z aktualizacjami mechanicznymi. Na spokjnie przeczytaj sobie pierwszy post, w którym wypisane masz wszystkie informacje, o których powinno się poinformować Mistrzów Gry. Na start nie dostajesz żadnych biegłości i bonusów, ponieważ grasz uczniem.

W następnej kolejności powinno się założyć kilka wymaganych tematów – skrytkę bankową, sowią pocztę i dziennik. Linki do wzorów znajdują się na samym dole tej wiadomości. Pamiętaj! W skrytce bankowej musisz wypisać wszystkie zdobycze (pieniądze, przedmioty, czekoladowe żaby) i podlinkować je do konkretnych postów, w których ten przedmiot został Ci wręczony – w przypadku przedmiotów na start będzie to ten post.


Proponowane relacje na start

RODZINNE

@Hector X. Travers (dziadek, głowa rodu Travers)
@Henriette O. Travers (żona dziadka)
@Keith R. Travers (wuj)
@Persephone R. Travers (ciotka)
@Eleonora Travers (kuzynka)
@Michaił Bułhakow (wuj)
@Sasza Bătrân (kuzyn)

SZKOLNE

@Layton Lestrange (dyrektor, opiekun Slytherinu)
@Cassian Fawley (nauczyciel Eliksirów)
@Ambrosia Weasley (nauczycielka Zielarstwa)
@Perseus A. Carrow (prefekt Slytherinu)
@Andromeda Crouch (współlokatorka w dormitorium)

Nie zapomnij zapisać się na lekcje – niektóre mogą być dla Ciebie obowiązkowe, na inne warto zwrócić uwagę w zależności od tego, o jakich praktykach i stażach myślisz. W szkole mamy również dość sporą liczbę klubów zainteresowań, do których możesz należeć, między innymi Koło Warzenia Eliksirów.


Przydatne linki


Jeżeli chcesz otrzymać dodatkowe punkty rozwoju - uzupełnij opis usposobienia i biografię w edycji profilu, a potem poinformuj nas o tym w temacie z aktualizacjami mechanicznymi! Mistrz Gry przyzna ci od 10 do 30 punktów. Dodatkowe punkty możesz również otrzymać za zaproszenie do gry swojego znajomego – za każdą osobę, która napisze kartę i rozegra przynajmniej jedną sesję otrzymasz kolejne 30 punktów!

Karta sprawdzona przez Kalina.