1,
Mortis Accio Czarodzieje
  •  FAQ
  •  Mapa forum
  •  Mortis krok po kroku
  •  Regulamin forum
  •  Kody na forum
    •  Stragan z zaklęciami
    •  Zgłaszanie aktualizacji mechanicznych
  •  Rotator avatarów
    •  Plan lekcji 1937/38
    •  Prace domowe i zaliczenia
    •  Tabela punktacji domów
    •  Zapisy na zajęcia
      •  Astronomia
      •  Eliksiry
      •  Historia Magii
      •  Latanie na miotle
      •  Mugoloznawstwo
      •  Numerologia
      •  OPCM
      •  ONMS
      •  Starożytne runy
      •  Transmutacja
      •  Wróżbiarstwo
      •  Zaklęcia i uroki
      •  Zielarstwo
      •  Chór szkolny
      •  Klub Potyczek Czarodziejskich
      •  Koło Astronomiczne
      •  Koło Transmutacji
      •  Koło Warzenia Eliksirów
      •  Koło Zaklęć i Uroków
      •  Koło Artystycznie Uzdolnionych
      •  Koło Pomocnej Dłoni
      •  Treningi Drużyn Quidditcha
      •  Gabinet dyrektora
      •  Profesor C. Fawley
      •  Profesor L. McBride
      •  Profesor M. Bulstrode
      •  Profesor L. Lestrange
      •  Profesor V. Royce
      •  Profesor L. Widow
Logowanie   Zarejestruj się
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
  •  Dodawanie punktów
  •  Poradnik sprawdzania KP
  •  Poradnik prowadzenia lekcji
  •  Poradnik prowadzenia sesji
  •  Poradnik budowania rozgrywek
  •  Postacie z uzupełnionymi profilami
  •  Ściąga do edycji profili
Mortis - Czarodzieje 1939 Rozgrywka fabularna Wielka Brytania i Irlandia Walia Holyhead, Anglesey

Opis tematu - Holyhead, Anglesey
Administrator fabularny - Konto Techniczne

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
Ulubiony przedmiot szkolny:
Talent wrodzony:
Biegłości:
Wyuczone umiejętności:
Specjalizacja zaklęć:
Bonusy do kości:
Liczba punktów: 2.00

Wyuczone zaklęcia
Brak wyuczonych zaklęć.

Mapa forumSowiarnia prasowaOgłoszenia
#1
12-02-2016, 07:01 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2020, 03:02 przez Sophia Lopes. Edited 1 time in total.)

Holyhead


Adres: Holyhead, Anglesey, Walia



[Obrazek: efV4Gnk.png]

Największe portowe miasto w północno-wschodniej Walii, na wyspie Holy Island. Jest to miejsce nie tylko ważne dla mugoli, lecz szczególnie dla czarodziejów. To właśnie w tych okolicach znajduje się słynny stadion Harpii, na którym odbywają się wszystkie najważniejsze wydarzenia sportowe oraz rozrywkowe. W swoje progi ściąga magów z całego świata. Wyspę ze stałym lądem łączy sześciokilometrowy most zafundowany przez jednego z lokalnych możnowładców. Samo miasteczko ma wiele ciekawych zabytków, swój własny zamek. Spowija je wiele legend oraz przypowieści, które są bardzo popularne zarówno w środowiskach magicznych oraz mugolskich. Rynek w centrum jest dość okazały by pomieścić wszystkie dobroci płynące zza morza. Budynki są odpowiednio niższe, wykonane z porządnej cegły by móc oprzeć się wszystkim zdarzeniom atmosferycznym, jakie targają tą wyspą. Sami mieszkańcy są w pewien sposób świadomi magicznej gawiedzi, lecz otwarcie się do tego nie przyznają. Wolą przymykać na to oko tak długo jak nie sprowadza to na nich żadnych kłopotów.

Odpowiedz


Strony (7): « Wstecz 1 ... 3 4 5 6 7
 
Tryby wyświetlania wątku
Holyhead, Anglesey
Pan Losu - Konto Techniczne

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
Ulubiony przedmiot szkolny:
Talent wrodzony:
Biegłości:
Wyuczone umiejętności:
Specjalizacja zaklęć:
Bonusy do kości:
Liczba punktów: -52.00

Wyuczone zaklęcia
Brak wyuczonych zaklęć.

Rzuty kościąWarzenie eliksirówTworzenie przedmiotów
#91
29-10-2020, 05:21
1d20 rzucono z sumą oczek równą: 14 (14)
Odpowiedz

Mistrz Gry - Konto Techniczne

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
Ulubiony przedmiot szkolny:
Talent wrodzony:
Biegłości:
Wyuczone umiejętności:
Specjalizacja zaklęć:
Bonusy do kości:
Liczba punktów: 2098.00

Wyuczone zaklęcia
Brak wyuczonych zaklęć.

Interwencje Mistrza GrySowiarnia Mistrza GryTworzenie nowych lokacji
#92
09-11-2020, 08:09
Nagłe poderwanie się Percivala spowodowało niemałe zamieszanie. Rodzice porwanego dziecka nagle ożyli i nie do końca rozumiejąc co się właśnie stało poderwali się z miejsc. Bingas i Cordell wpierw zwątpili, spojrzeli po sobie i wybiegli za Averym z mieszkania. Niech to szlag trafi tych aurorów, zawsze coś odwalą i człowiek musi lecieć na złamanie karku.
Poza tym nie bardzo wiedzieli jak wygląda żuk, więc rozglądali się trochę zbaranieli. Ostatecznie w końcu postanawiając podążać za aurorem.
Percival za to nie miał większego problemu, by swojego żuka dostrzec po wybiegnięciu z kamienicy. Ruszył za owadem dościgając go na wysokości kolejnej ulicy. Owad sunął jakiś metr nad ziemią bzycząc przeraźliwie. Dzięki temu czarodziej miał możliwość lokalizacji swojego przewodnika.
W pewnym momencie owad opadł na ziemię i zaczął krążyć po ulicy, aż w końcu dotarł do pokrywy studzienki. Przeszedł przez otwór i zniknął pod ziemią kontynuując swój pościg.
Odpowiedz

Percival Avery - Szara Masa

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: Zaklęcia z dziedziny magii defensywnej - używane do osłaniania przed atakiem siebie lub innych
Ulubiony przedmiot szkolny:
Talent wrodzony:
Biegłości: Siła woli Zaklęcia
Wyuczone umiejętności: Legilimencja Magia niewerbalna
Specjalizacja zaklęć: Identyfikacje
Bonusy do kości: Identyfikacje +1
Liczba punktów: 92.00

Wyuczone zaklęcia
Identyfikacje
  • Anima dictum
  • Aperacjum
  • Cistem aperio
  • Deletrius
  • Homenum revelio
  • Identitatem
  • Imperius revelio
  • Legilimens
  • Mortis imago
  • Priori incantatem
  • Sensorem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Suspensorius
  • Umbra dissipate
  • Verdimilious

  • Inwokacje
  • Bombarda
  • Crepitus
  • Extinguetur ignis
  • Incarcerous
  • Lumos maxima
  • Molliare
  • Nox

  • Protekcje
  • Expelliarmus
  • Finite incantatem
  • Protego
  • Protego horribilis

  • Translokacje
  • Accio

  • Uroki
  • Amhran an crann
  • Drętwota
  • Expecto dissiliunt
  • Locomotor wibbly
  • Mimble wimble
  • Petrificus totalus
  • Rejiciunt appelationis

  • Uzdrowicielstwo
  • Pryparki


  • Skrytka nr 132227Sowia pocztaDziennik
    #93
    13-11-2020, 06:41
    Na całe szczęście Percivala udało mu się szybko wybiec i zauważyć drogę, którą pokonywał żuk - nikt bowiem z obecnych tam nie do końca zrozumiał co się właśnie wydarzyło, a jego współpracownicy po prostu za nim pobiegli, choć nie wyglądali na zachwyconych takim obrotem spraw. No ale trudno, sam Avery nie spodziewał się, że żuczek tak szybko zareaguje.
    - Wybaczcie, ale to ustrojstwo lubi żyć własnym życiem. Będzie nas prowadzić do miejsca, w którym obecnie przebywa dziewczynka, dlatego musimy go dogonić. - wyjaśnił funkcjonariuszom podczas pościgu i wskazał im żuka.
    Magiczny przedmiot w końcu wylądował i postanowił przejść przez otwór studzienki kanalizacyjnej.
    - No, to czeka nas faktyczna brudna robota. - rzekł, kiedy zauważył co się szykuje i od razu przeszedł do działania rzucając wingardium leviosa na pokrywę studzienki, aby ją unieść i od razu położyć obok udrażniając wejście, po czym chciał wejść do środka mając nadzieję, że będzie tam jakaś drabinka lub chociaż na tyle nisko, żeby można było wskoczyć nie uszkadzając sobie przy tym niczego. Zaraz po tym używa lumos maxima, aby oświetlić pomieszczenie dookoła i wykryć żuka - orientował się też przy pomocy słuchu, a następnie używa lumos, aby korzystając z latarki ruszyć na poszukiwania dziewczynki.



    1. Wingardium
    2. Lumos maxima
    3. Lumos
    Odpowiedz

    Pan Losu - Konto Techniczne

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony:
    Biegłości:
    Wyuczone umiejętności:
    Specjalizacja zaklęć:
    Bonusy do kości:
    Liczba punktów: -52.00

    Wyuczone zaklęcia
    Brak wyuczonych zaklęć.

    Rzuty kościąWarzenie eliksirówTworzenie przedmiotów
    #94
    13-11-2020, 06:41
    3d20 rzucono z sumą oczek równą: 25 (7, 9, 9)
    Odpowiedz

    Mistrz Gry - Konto Techniczne

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony:
    Biegłości:
    Wyuczone umiejętności:
    Specjalizacja zaklęć:
    Bonusy do kości:
    Liczba punktów: 2098.00

    Wyuczone zaklęcia
    Brak wyuczonych zaklęć.

    Interwencje Mistrza GrySowiarnia Mistrza GryTworzenie nowych lokacji
    #95
    21-11-2020, 09:30
    Towarzyszący Percivalowi brygadziści szybko dogonili aurora. Widać, że oboje mieli dobrą kondycję a Bingas radziła sobie świetnie w lekko podwyższanych butach. Tylko pogratulować walijskim służbom takich funkcjonariuszy.
    Gorzej jednak było z czarowaniem Percivala, który w pierwszej chwili chciał unieść pokrywę studzienki i tutaj nastąpił pierwszy problem. Ta ani drgnęła. Na szczęście nie był sam, i kiedy dogonili go brygadziści pomimo braku werbalizacji zaklęcia domyślili się, że chodzi o podniesienie wieka.
    - Wingardium leviosa. - Wypowiedział zaklęcie, a po chwili przejście zostało otwarte i mogli dalej kontynuować pościg za owadem.
    Próby rozświetlenia kanału również Percivalowi nie wyszły i znów musiał liczyć na swoich towarzyszy.
    Żuk odleciał już kawałek od nich, ale nie na tyle, by przestali go słyszeć. Owad leciał w górę kanału, kierując się wciąż w tym samym kierunku co poprzednio, w stronę zamku.
    Odpowiedz

    Percival Avery - Szara Masa

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: Zaklęcia z dziedziny magii defensywnej - używane do osłaniania przed atakiem siebie lub innych
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony:
    Biegłości: Siła woli Zaklęcia
    Wyuczone umiejętności: Legilimencja Magia niewerbalna
    Specjalizacja zaklęć: Identyfikacje
    Bonusy do kości: Identyfikacje +1
    Liczba punktów: 92.00

    Wyuczone zaklęcia
    Identyfikacje
  • Anima dictum
  • Aperacjum
  • Cistem aperio
  • Deletrius
  • Homenum revelio
  • Identitatem
  • Imperius revelio
  • Legilimens
  • Mortis imago
  • Priori incantatem
  • Sensorem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Suspensorius
  • Umbra dissipate
  • Verdimilious

  • Inwokacje
  • Bombarda
  • Crepitus
  • Extinguetur ignis
  • Incarcerous
  • Lumos maxima
  • Molliare
  • Nox

  • Protekcje
  • Expelliarmus
  • Finite incantatem
  • Protego
  • Protego horribilis

  • Translokacje
  • Accio

  • Uroki
  • Amhran an crann
  • Drętwota
  • Expecto dissiliunt
  • Locomotor wibbly
  • Mimble wimble
  • Petrificus totalus
  • Rejiciunt appelationis

  • Uzdrowicielstwo
  • Pryparki


  • Skrytka nr 132227Sowia pocztaDziennik
    #96
    21-11-2020, 09:46
    Towarzysze Percivala na szczęście nie zostawali daleko w tyle - ba, nawet go dogonili. I dobrze, gorzej by było, gdyby zgubił ich gdzieś za zakrętem. Zwłaszcza, kiedy stali się naprawdę pomocni - czary Percivala niezbyt dobrze mu wyszły... I to dość mało powiedziane, bo najzwyklejsze zaklęcie mu nie wyszło i pokrywa studzienki jak leżała, tak leżała, ale za to funkcjonariusze zadziałali błyskawicznie i dość szybko weszli do środka. Kolejny z czarów - znów niewypał! Mężczyzna przeklął w duchu, kolejny raz ośmieszając się przy współpracownikach. No, ale cóż... Każdemu się przecież zdarza. Jeden z nich oświetlił im drogę i mogli kontynuować pościg, choć żuk zdążył im już nieco uciec - był jednak dość głośny, toteż mogli podążać za hałasem. Magiczny przedmiot snuł dalej w górę kanału, mniej więcej w stronę zamku - i tam też zamierzał się kierować Avery, dalej starając się dogonić żuczka.
    Odpowiedz

    Mistrz Gry - Konto Techniczne

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony:
    Biegłości:
    Wyuczone umiejętności:
    Specjalizacja zaklęć:
    Bonusy do kości:
    Liczba punktów: 2098.00

    Wyuczone zaklęcia
    Brak wyuczonych zaklęć.

    Interwencje Mistrza GrySowiarnia Mistrza GryTworzenie nowych lokacji
    #97
    26-11-2020, 09:29
    Owad sunął konsekwentnie przed siebie, widocznie nikt nie pokusił się o ukrycie dziecka na tyle skutecznie, by nie wykryły go magiczne przedmioty. W pewnym momencie dźwięk zelżał, jakby żuk zwolnił i w końcu zanikł całkowicie. Kiedy Avery z brygadzistami dobiegli do miejsca, gdzie owad się znajdował odkryli, że zatrzymał się i maszerował po jakimś obiekcie.
    Z daleka wyglądało to jak niedbale rzucony worek i gdyby nie żuk, zapewne zostałby zignorowany przez ścigających. Owad przespacerował się robiąc kilka kółek po niezidentyfikowanym obiekcie i w końcu znieruchomiał. Widocznie wypełnił swoje zadanie i się dezaktywował.
    Odpowiedz

    Percival Avery - Szara Masa

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: Zaklęcia z dziedziny magii defensywnej - używane do osłaniania przed atakiem siebie lub innych
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony:
    Biegłości: Siła woli Zaklęcia
    Wyuczone umiejętności: Legilimencja Magia niewerbalna
    Specjalizacja zaklęć: Identyfikacje
    Bonusy do kości: Identyfikacje +1
    Liczba punktów: 92.00

    Wyuczone zaklęcia
    Identyfikacje
  • Anima dictum
  • Aperacjum
  • Cistem aperio
  • Deletrius
  • Homenum revelio
  • Identitatem
  • Imperius revelio
  • Legilimens
  • Mortis imago
  • Priori incantatem
  • Sensorem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Suspensorius
  • Umbra dissipate
  • Verdimilious

  • Inwokacje
  • Bombarda
  • Crepitus
  • Extinguetur ignis
  • Incarcerous
  • Lumos maxima
  • Molliare
  • Nox

  • Protekcje
  • Expelliarmus
  • Finite incantatem
  • Protego
  • Protego horribilis

  • Translokacje
  • Accio

  • Uroki
  • Amhran an crann
  • Drętwota
  • Expecto dissiliunt
  • Locomotor wibbly
  • Mimble wimble
  • Petrificus totalus
  • Rejiciunt appelationis

  • Uzdrowicielstwo
  • Pryparki


  • Skrytka nr 132227Sowia pocztaDziennik
    #98
    08-12-2020, 03:29
    Percival wraz z brygadą biegł za żukiem, który nie zamierzał dać im chwili wytchnienia i gnał przed siebie, aż do czasu, kiedy postanowił zwolnić, a pogoń mogła wziąć głębszy wdech. W końcu magiczny przedmiot postanowił wylądować, jednak to, na czym to zrobił dość zaniepokoiło Averego. Worek leżący od tak w kanałach, niby nic podejrzanego, ale nie w sytuacji, kiedy ląduje na nim żuk, który miał wyszukać żywą dziewczynkę. Mężczyzna wolał jednak zachować środki ostrożności, w końcu nie wiadomo, czy to nie jakaś pułapka - kto wie kim był ów porywacz. Wskazał funkcjonariuszom, aby na chwilę się zatrzymali i rzucił nieme Ostendite incantatem, Homenum revelio oraz Verdimilious - oczywiście tak, żeby w razie czego nie poparzyć dziewczynki, jeśli faktycznie by się tam znajdowała. Jeśli rzucone poprawnie czary nie wykryją nic czarnomagicznego to podejdzie do worka i postara się ostrożnie sprawdzić co jest w środku.


    BONUSY DO KOŚCI: Identyfikacje +1
    1. Ostendite incantatem,
    2. Homenum revelio,
    3. Verdimilious
    Odpowiedz

    Pan Losu - Konto Techniczne

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony:
    Biegłości:
    Wyuczone umiejętności:
    Specjalizacja zaklęć:
    Bonusy do kości:
    Liczba punktów: -52.00

    Wyuczone zaklęcia
    Brak wyuczonych zaklęć.

    Rzuty kościąWarzenie eliksirówTworzenie przedmiotów
    #99
    08-12-2020, 03:29
    3d20 rzucono z sumą oczek równą: 29 (7, 16, 6)
    Odpowiedz

    Mistrz Gry - Konto Techniczne

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony:
    Biegłości:
    Wyuczone umiejętności:
    Specjalizacja zaklęć:
    Bonusy do kości:
    Liczba punktów: 2098.00

    Wyuczone zaklęcia
    Brak wyuczonych zaklęć.

    Interwencje Mistrza GrySowiarnia Mistrza GryTworzenie nowych lokacji
    #100
    15-12-2020, 09:44
    Percival zwolnił, kiedy dostrzegł na czym wylądował żuk. Podobnie jego towarzysze, którzy wstrzymali oddech. Zapewne spodziewali się najgorszego. Avery zachował zimną krew i postanowił zbadać odnaleziony obiekt, nim do niego zajrzy.
    Pierwsze zaklęcie nie powiodło się, różdżka pozostała niema na próby Percivala. Natomiast drugie zaklęcie zadziałało prawidłowo, wokół siebie zidentyfikował dwoje osób, którymi byli przydzieleni brygadziści. Zaś sam worek pozostawał dla zaklęcia nieokreślony. Trzecie z rzuconych zaklęć wystrzeliło z różdżki aurora i wyleciało prosto w obiekt zainteresowania całej trójki. Niestety próby uchronienia materiału przed płomieniem nie udały się. Tobołek zapalił się tuż obok żuka.
    Odpowiedz

    Strony (7): « Wstecz 1 ... 3 4 5 6 7
     




    Użytkownicy przeglądający ten wątek:
    1 gości

    Facebook
    Fanpage Grupa
    Tumblr Instagram Discord
    Playlista youtube
    Vision Lighthouse
    Eden
    Reklama Ocena
    Współpraca
    Wymiana Strony Fora
    Kody
    •  
    • Wróć do góry  
    • Lite mode  
    •  Kontakt
    Styl oparty na Vienna © 2014 iAndrew
    Projekt © 2016 Bezimienna
    Edycja kodów Fasola i Kalina
    Polskie tłumaczenie © 2007-2021 Polski Support MyBB
    Silnik forum MyBB, © 2002-2021 MyBB Group.
    Tryb normalny
    Tryb drzewa
    Pokaż wersję do druku
    Subskrybuj ten wątek
    Dodaj ankietę do wątku
    Send thread to a friend