1,
Mortis Accio Czarodzieje
  •  FAQ
  •  Mapa forum
  •  Mortis krok po kroku
  •  Regulamin forum
  •  Kody na forum
    •  Stragan z zaklęciami
    •  Zgłaszanie aktualizacji mechanicznych
  •  Rotator avatarów
    •  Plan lekcji 1937/38
    •  Prace domowe i zaliczenia
    •  Tabela punktacji domów
    •  Zapisy na zajęcia
      •  Astronomia
      •  Eliksiry
      •  Historia Magii
      •  Latanie na miotle
      •  Mugoloznawstwo
      •  Numerologia
      •  OPCM
      •  ONMS
      •  Starożytne runy
      •  Transmutacja
      •  Wróżbiarstwo
      •  Zaklęcia i uroki
      •  Zielarstwo
      •  Chór szkolny
      •  Klub Potyczek Czarodziejskich
      •  Koło Astronomiczne
      •  Koło Transmutacji
      •  Koło Warzenia Eliksirów
      •  Koło Zaklęć i Uroków
      •  Koło Artystycznie Uzdolnionych
      •  Koło Pomocnej Dłoni
      •  Treningi Drużyn Quidditcha
      •  Gabinet dyrektora
      •  Profesor C. Fawley
      •  Profesor L. McBride
      •  Profesor M. Bulstrode
      •  Profesor L. Lestrange
      •  Profesor V. Royce
      •  Profesor L. Widow
Logowanie   Zarejestruj się
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
  •  Dodawanie punktów
  •  Poradnik sprawdzania KP
  •  Poradnik prowadzenia lekcji
  •  Poradnik prowadzenia sesji
  •  Poradnik budowania rozgrywek
  •  Postacie z uzupełnionymi profilami
  •  Ściąga do edycji profili
Mortis - Czarodzieje 1939 Confundus Archiwum Zniszczone dzienniki Dziennik Podróżny Cavana

Tryby wyświetlania wątku
Dziennik Podróżny Cavana
Cavan Rowle - Szlama

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: czarna magia
Ulubiony przedmiot szkolny:
Talent wrodzony: Brak
Biegłości: Rzemiosło Siła woli
Wyuczone umiejętności: Lingwistyka magiczna Wyczucie magii
Specjalizacja zaklęć: Brak
Bonusy do kości: Czarna Magia +1 Identyfikacje +1 Inwokacje +1 Protekcje +1
Liczba punktów: 10.00

Wyuczone zaklęcia
Czarna magia
  • Arania excumai
  • Diffindo
  • Furnuculus
  • Mucus ad nauseam
  • Obliviate
  • Praefoco
  • Purpura flamma
  • Sectumsempra
  • Slugus eructo
  • Uitta sanguis

  • Identyfikacje
  • Alohomora
  • Antivenenum
  • Aperacjum
  • Aurum detector
  • Dissendium
  • Ostendite incantatem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Specialis revelio
  • Verdimilious
  • Zaklęcie czterech stron świata

  • Iluzje
  • Utevo lux

  • Inwokacje
  • Aquamenti
  • Carpe retractum
  • Chłoszczyść
  • Defodio
  • Glacius
  • Incarcerous
  • Lacarnum inflamari
  • Lumos
  • Nox
  • Recum hospitali
  • Siccum
  • Verdillious

  • Protekcje
  • Adversum
  • Auferetur
  • Expelliarmus
  • Imperturbable
  • Impervius
  • Protego
  • Protego horribilis
  • Reparo
  • Riddiculus
  • Skurge

  • Translokacje
  • Expulso
  • Immobilus
  • Portus
  • Rictusempra

  • Uroki
  • Aerugo
  • Amhran an crann
  • Aqum ivanesco
  • Drętwota
  • Non confringetur

  • Uzdrowicielstwo
  • Anesthesia
  • Bonum ignis
  • Enervate
  • Reparifors
  • Vulnera sanatur


  • Skrytka Numer 1165Sowia pocztaDziennik
    #1
    26-12-2016, 05:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-07-2017, 06:19 przez Cavan Rowle.)

    Różdżka


    Drzewo


    Grab - wybiera właściciela utalentowanego, z pasją tak silną, że można nazwać obsesją, która zazwyczaj jest realizowana. Różdżka ta bardzo szybko dostosowuje się do swojego właściciela i jest tak spersonalizowana, że inni, używając jej, nie będą w stanie wyczarować wiele, a będą mieli kłopot z nawet najprostszym zaklęciem. Różdżki te odmówią także działania sprzecznego z wewnętrznym kodeksem honorowym ich właściciela. Są szczególnie dopracowane.

    Rdzeń


    Włókno ze smoczego serca - różdżki o tym rdzeniu mają największą moc i są zdolne do najbardziej ekstrawaganckiej magii. Zawsze silnie związane z pierwszym właścicielem, jednak mogą go zmienić, jeśli ich następca wygra w pojedynku. Zazwyczaj uczą się szybciej niż inne rdzenie. Spośród nich to właśnie smocza różdżka jest najodpowiedniejszą do czarnej magii. Są nieco temperamentne i najbardziej z trzech omawianych rdzeni podatne na wypadki.

    Długość


    14 cali

    Dodatkowo


    Zdobienia w postaci run

    Specjalność


    Czarna Magia
    Odpowiedz

    Cavan Rowle - Szlama

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: czarna magia
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony: Brak
    Biegłości: Rzemiosło Siła woli
    Wyuczone umiejętności: Lingwistyka magiczna Wyczucie magii
    Specjalizacja zaklęć: Brak
    Bonusy do kości: Czarna Magia +1 Identyfikacje +1 Inwokacje +1 Protekcje +1
    Liczba punktów: 10.00

    Wyuczone zaklęcia
    Czarna magia
  • Arania excumai
  • Diffindo
  • Furnuculus
  • Mucus ad nauseam
  • Obliviate
  • Praefoco
  • Purpura flamma
  • Sectumsempra
  • Slugus eructo
  • Uitta sanguis

  • Identyfikacje
  • Alohomora
  • Antivenenum
  • Aperacjum
  • Aurum detector
  • Dissendium
  • Ostendite incantatem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Specialis revelio
  • Verdimilious
  • Zaklęcie czterech stron świata

  • Iluzje
  • Utevo lux

  • Inwokacje
  • Aquamenti
  • Carpe retractum
  • Chłoszczyść
  • Defodio
  • Glacius
  • Incarcerous
  • Lacarnum inflamari
  • Lumos
  • Nox
  • Recum hospitali
  • Siccum
  • Verdillious

  • Protekcje
  • Adversum
  • Auferetur
  • Expelliarmus
  • Imperturbable
  • Impervius
  • Protego
  • Protego horribilis
  • Reparo
  • Riddiculus
  • Skurge

  • Translokacje
  • Expulso
  • Immobilus
  • Portus
  • Rictusempra

  • Uroki
  • Aerugo
  • Amhran an crann
  • Aqum ivanesco
  • Drętwota
  • Non confringetur

  • Uzdrowicielstwo
  • Anesthesia
  • Bonum ignis
  • Enervate
  • Reparifors
  • Vulnera sanatur


  • Skrytka Numer 1165Sowia pocztaDziennik
    #2
    26-12-2016, 11:34 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-09-2017, 03:36 przez Cavan Rowle.)

    Czarna Magia


    Łatwe:
    Arania excumai - Zaklęcie powodujące, że pająk na którego zostanie ono rzucone zwija się z bólu niemającego żadnej widocznej przyczyny. 
    Diffindo - Zaklęcie rozcinające, najsprawniej operuje się nim z odległości najwyżej pół metra. Można nim zarówno przecinać przedmioty, jak i skórę przeciwnika. Nie jest bardzo groźne, ale potrafi dotkliwie, choć płytko poranić. 
    Furnuculus - Powoduje pojawienie się na twarzy przeciwnika paskudnych, białych, ropiejących krost i piekących bąbli. 
    Mucus ad nauseam - Powoduje bardzo silny katar i przeziębienie u ofiary. Nieleczony może doprowadzić do znacznego osłabienia ciała. Objawia się w trzech stadiach: najpierw ofiara kicha, po kilku minutach przychodzi katar, a po upływie około godziny pojawia się gorączka. Choroba nie rozprzestrzenia się sama z siebie.
    Praefoco - Zaklęcie podduszające ofiarę, która ma wrażenie, że coś zaciska się wokół jej szyi, uniemożliwiając oddychanie. Może doprowadzić do utraty świadomości, uczucie znika jednak, kiedy cel przestaje być przytomny. 
    Slugus eructo - Ofiara tego zaklęcia doznaje ostrych problemów żołądkowych. Jedyną różnicą jest to, że z gardła zamiast wymiocin wydostają się ślimaki. Nie istnieje żadne skuteczne zaklęcie, które mogłoby na objawy pomóc - trzeba po prostu odczekać około dwóch godzin aż same ustąpią.
    Uitta sanguis - W teorii czar leczący: jednocześnie zadaje przypominające cięcia obrażenia celowi, pozbawiając go części krwi i powoduje magiczne wchłanianie jej przez czarującego, pomagając zaleczyć część jego ran i przywrócić nieco sił. 

    Trudne:
    Obliviate - Rzucenie na kogoś Obliviate umożliwia modyfikację pamięci. Poprawnie rzucone jest w stanie zmodyfikować lub całkowicie wymazać wybrane przez nas wydarzenie, jednakże okres jego trwania nie może być dłuższy niż tydzień. Modyfikacje takie mogą zostać wykryte i usunięte przez wprawionych legilimentów. Rzucone silnie umożliwia modyfikację w sposób trwały i nieodwracalny, a perfekcyjnie - kasację wszystkich wspomnień ofiary. 
    Purpura flamma - Zaklęcie wystrzeliwujące z czubka różdżki czarnoksiężnika jęzor fioletowego ognia, który podpala wszelkie łatwopalne przedmioty na swojej drodze, a także zadaje poważne obrażenia istotom żywym, parząc je boleśnie, podpalając i zmieniając w żywe pochodnie. 
    Sectumsempra - Zaklęcie to powoduje utworzenie się głębokich rozcięć na ciele ofiary. Jeżeli nie udzieli się jej szybko odpowiedniej pomocy dojdzie do wykrwawienia i śmierci. Rozcięcia pojawią się dokładnie w miejscu, w które celujemy, jednakże ze względu na to, że jest najczęściej używane w pojedynkach, kiedy to obie strony stoją i celują różdżkami z wyprostowanej ręki zwykle będzie to klatka piersiowa.

    Identyfikacje


    Łatwe:
    Alohomora - Otwiera różnego rodzaju zamki na przykład w drzwiach, skrzyniach i tym podobnych. Nie jest to najsilniejsze zaklęcie otwierające, ale można go użyć na proste kłódki. 
    Antivenenum - Zaklęcie wykrywające obecność w posiłku podstawowych trucizn. Jeżeli jedzenie zostało zatrute, zacznie wydzielać nieprzyjemny zapach pod wpływem czaru.
    Aperacjum - Zaklęcie ujawniające niewidzialny tusz i różne ukryte magicznie przedmioty. Jest idealne do odczytywania zaszyfrowanych, ukrytych wiadomości.
    Aurum detector - Służy do wykrywania metali. Kiedy metalowy przedmiot znajduje się w pobliżu, różdżka zaczyna się trząść i wydawać ciche dźwięki przypominające piszczenie.
    Solvnodum - Rozplątuje supły i naprowadza na rozwiązania wszelkiego typu układanek i manualnych łamigłówek. 
    Specialis revelio - Zaklęcie pozwalające ujawnić, czy na danym przedmiocie nie ciążą żadne uroki lub klątwy. Jeśli przedmiot jest obłożony klątwą, zacznie się on świecić na zielono. Zaklęcie nie identyfikuje jakimi czarami obłożono wskazany obiekt, ani jak są one potężne. 
    Verdimilious - Wystrzeliwuje z różdżki zielone iskry, które mogą ujawnić przedmioty ukryte przez czarną magię, ale również być użyte w pojedynku do poparzenia przeciwnika.
    Zaklęcie czterech stron świata - Zaklęcie działające jak kompas, którego strzałką staje się różdżka i zaczyna wskazywać północ. W celu ułatwienia działania, należy położyć różdżkę na jakiejś powierzchni lub na otwartej dłoni. Inkantacja to: Wskaż mi.

    Trudne:
    Dissendium - Otwiera wszelkiego rodzaju tajemnicze i ukryte przejścia wskazane czubkiem różdżki czarodzieja. Nie działa na zamki potrzebujące klucza i nie rozwiązuje zagadek.
    Ostendite incantatem - Wywołuje listę zaklęć, których działanie wciąż jest obecne w danym miejscu. Ukazują się one w formie niematerialnej listy wysuwającej się z różdżki w kolejności od tych rzuconych ostatnio, do rzuconych dawniej. 
    Sezam materio - Silne zaklęcie otwierające skomplikowane oraz zamknięte trudnymi czarami zamki.

    Iluzje


    Łatwe:

    Trudne:
    Utevo lux - Wywołuje potężny rozbłysk jaskrawego światła, który oślepia wszystkich wokoło, jeśli nie zdążą zasłonić czymś w porę oczu. Przy odpowiedniej sile zaklęcia stan oślepienia u ofiar zaklęcia może utrzymywać się nawet do kilku minut, pozostawiając je w dużej mierze bezbronne.

    Inwokacje


    Łatwe: 
    Aquamenti - Wytwarza wąski strumyk wody płynący z różdżki. Nie jest to zaklęcie o dużej sile, a woda nie jest pod dużym ciśnieniem, można nim jednak napełnić wskazane naczynie.
    Carpe retractum - Rzuca magiczny, przypominający lasso, sznur energii w kierunku wskazanego obiektu. Automatycznie owija się wokół rzuconego przedmiotu i może przeciągnąć go w dowolnym kierunku. Działa też w przypadku zwierząt, ale człowiek musi złapać się go samemu, by móc skorzystać z przyciągnięcia.
    Chłoszczyść - Zaklęcie czyszczące. Powoduje, że różdżka wsysa wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na wskazanym obiekcie. Działa tak długo, jak długo różdżka skierowana jest na obiekt.
    Defodio - Zaklęcie używane do kopania w ziemi. Tworzy magiczny szpadel, przy pomocy którego można wykopać przyzwoitych rozmiarów dziurę, czy stworzyć tunel. Wykopana ziemia mniej lub bardziej elegancko układa się w pobliżu dziury.
    Glacius - Tworzy mroźną mgłę wydobywającą się z różdżki. Może ona zamrozić wodę, przygasić ogień lub unieszkodliwić amazońskie salamandry.
    Lacarnum inflamari - Proste zaklęcie tworzące małą kulę ognia, która wylatuje z różdżki rzucającego. Jest używane między innymi do drobnych podpaleń.
    Lumos - Powoduje wydobywanie się światła z końca różdżki. Działa jak słaba latarka, trudno oświetlić nim coś więcej niż najbliższą okolicę. Do wygaszenia światła potrzebne jest zaklęcie Nox. Finite nie kończy działania czaru.
    Nox - Gasi światło dochodzące z wybranego źródła. Odwołuje światło wytwarzane za pomocą zaklęcia Lumos i jego odmian. Nie działa na ogień.
    Siccum - Zaklęcie tworzy falę gorącego powietrza wydobywającego się z różdżki rzucającego. Można użyć do szybkiego osuszenia szat, czy roztopienia zalegającego gdzieś śniegu.
    Verdillious - Z różdżki wydobywa się mgła, której ilość zależy od woli rzucającego czar oraz siły zaklęcia. Mgła nie jest specjalnie gęsta, ale utrudnia widzenie i podnosi wilgotność powietrza.

    Trudne:
    Incarcerous - Powoduje pojawienie się pęt krępujących całe ciało ofiary. Jej ręce zostają wyprostowane na boki, nadgarstki i szczęka unieruchomiona. Cel nie jest w stanie rzucać trudnych czarów, bądź wszelkich wymagających celowania, czy nawet jakichkolwiek ruchów nadgarstka. Mocny ścisk uniemożliwia nabieranie głębszych wdechów oraz mówienie. 
    Recum hospitali - Zaklęcie tworzące bezpieczne schronienie w postaci namiotu, pod którym może schować się do trzech osób. Chroni przed deszczem i częściowo chłodem. Zaczyna rozsypywać się i znikać w ciągu kilku godzin. Może wytrzymać całą noc, jeśli zaklęcie jest naprawdę silne. 

    Protekcje


    Łatwe:
    Auferetur - Zaklęcie pozwalające tymczasowo odstraszyć pojedynczego ducha z miejsca, w którym się je rzuciło. Słabo działa na potężne zjawy, zmuszając je jedynie do chwilowego odwrotu. 
    Expelliarmus - Rozbraja przeciwnika, odrzucając z jego dłoni na boki wszystkie przedmioty, jakie aktualnie trzyma. 
    Impervius - Nadaje celowi właściwości odpychające, przez co nie można go dotknąć. W przypadku rzucenia na większe obiekty, np. ściany, zaczarowany zostaje tylko pewien obszar, zależnie od siły rzuconego zaklęcia.
    Protego - Na krótko tworzy magiczną barierę w postaci tarczy, która chroni rzucającego czar zarówno przed zaklęciami łatwymi, jak i przed atakami fizycznymi. Działa z dwóch stron, może więc przypadkiem odbić nasze zaklęcie w nas samych, jeśli próbujemy je przez nią przebić.
    Reparo - Naprawia zniszczone lub zepsute przedmioty. Przy rzucaniu zaklęcia należy cały czas celować różdżką w wybrany obiekt. Czas naprawy zależy od stopnia zniszczeń.
    Riddiculus - Unieszkodliwia bogina, zmienia jego aktualna postać w coś zabawnego, zgodnie z wolą rzucającego. Umożliwia schwytanie bogina. 
    Skurge - Usuwa klejącą ektoplazmę wytwarzającą się podczas kontaktu z duchami oraz seansów spirytystycznych  wszelkiego rodzaju i często także transów.

    Trudne:
    Adversum - Zaklęcie zapobiegające skutkom wszelkiego rodzaju klątw czarnomagicznych - tworzy barierę na ciele, dając uczucie rozlewania czegoś na jego powierzchni.
    Imperturbable - Zaklęcie tworzące magiczną barierę na przejściu, takim jak drzwi, zwężenie korytarza czy okno. Może ją przekroczyć tylko osoba, która taką barierę utworzyła. Nie można również przerzucać przez nią żadnych przedmiotów, a także nie przepuszcza ona żadnych dźwięków.
    Protego horribilis - Ulepszona wersja zaklęcia Protego, zdecydowanie najsilniejsze zaklęcie ochronne tworzące pojedynczą ścianę bariery ochronnej odbijającej zaklęcia, także trudne, oraz ataki fizyczne.

    Translokacje


    Łatwe:
    Expulso - Powoduje odpychanie o działaniu odśrodkowym - gdy trafi pomiędzy grupę osób, wszystkie zostają odrzucone na boki. Bazujące na zasadzie działania bomby miotającej, z tym że nie powoduje większych obrażeń, nie licząc stłuczeń i siniaków będących wynikiem twardego lądowania. 
    Immobilus - Spowalnia jedną lub więcej osób, zależnie od siły zaklęcia, do tego stopnia, że po chwili nie mogą one wykonać żadnego sensownego ruchu, zatrzymując się wpół ruchu.
    Rictusempra - Powoduje silny skurcz mięśni w miejscu trafienia zaklęciem, co odpycha przeciwnika, jednocześnie wywołując u niego uczucie podobne jak przy byciu łaskotanym i rozbawia.

    Trudne:
    Portus - Zmienia wskazany obiekt w świstoklik. Przy rzucaniu należy zdecydować w jakie miejsce, znane rzucającemu, ma on przenieść. Większa szansa na udane przeniesienie jest, gdy świstoklik ma wysłać dotykającego do niezbyt odległego celu. Świstoklik stworzony zaklęciem jest jednorazowego użytku. 

    Transmutacje



    Łatwe:

    Trudne:

    Uroki


    Łatwe:
    Aerugo - Powoduje bardzo szybkie korodowanie niedużych, metalowych i niemagicznych przedmiotów. Czar jedynie osłabia przedmioty, nie może ich całkowicie zniszczyć, stają się one jednak bardzo delikatne i podatne na dalsze zniszczenia.
    Amhran an crann - Zaklęcie zaklinające cieńsze gałęzie drzew i krzewów znajdujących się w pobliżu tak, by próbowały one powstrzymać przeciwnika czarującego przed jakimikolwiek ruchami, próbując podciąć go i przewrócić. 
    Aqum ivanesco - Zaklęcie powodujące odparowywanie nadmiaru wody. Jedno użycie nie jest w stanie wysuszyć zalanego pomieszczenia.
    Drętwota - Oszałamia i powoduje paraliż ciała, uniemożliwiający wykonywanie jakichkolwiek precyzyjnych ruchów. Jeśli zaklęcie jest wystarczająco silne także utratę przytomności. 

    Trudne:
    Non confringetur - Sprawia, że przedmiot nabiera niebywałej odporności na ataki i staje się niemożliwy do zniszczenia w żaden tradycyjny, czy to fizyczny czy magiczny sposób. Naruszyć jego strukturę mogą jedynie wyjątkowo silne czynniki, takie jak klątwa Szatańskiej pożoga, czy jad bazyliszka. 

    Uzdrowicielstwo


    Łatwe:
    Anesthesia - Zaklęcie znieczulające, tymczasowo ujmujące pacjentowi cierpienia. Użycie go skutkuje osłabieniem uczucia bólu w wybranej części ciała, nie można znieczulić nim jednak całkowicie, ani pozbawić czucia całego ciała.
    Bonum ignis - Zaklęcie rozgrzewające, wyjątkowo przydatne przy bardzo niskich temperaturach. Można przy jego pomocy rozgrzać zmarznięte kończyny, tym samym zapobiegając odmrożeniom. 
    Enervate - Przydatne przy różnego rodzaju obrażeniach zewnętrznych, szczególnie płytkich ranach które dzięki działaniu tego zaklęcia zaczynają się zabliźniać. Dużo słabiej działa na obrażenia wewnętrzne. 
    Reparifors - Czar ten usuwa skutki zatrucia toksynami, a także wywołany otruciem magiczny paraliż. Przydatne osobom zajmującym się eliksirami.

    Trudne:
    Vulnera sanatur - Leczy głębokie rany, na przykład te zadane przez urok Sectumsempra. Zabliźniają się one pod wpływem zaklęcia, czasem pozostawiając po sobie blizny i uczucie pieczenia, jeśli czar został rzucony niezbyt wprawnie.
    Odpowiedz

    Cavan Rowle - Szlama

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: czarna magia
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony: Brak
    Biegłości: Rzemiosło Siła woli
    Wyuczone umiejętności: Lingwistyka magiczna Wyczucie magii
    Specjalizacja zaklęć: Brak
    Bonusy do kości: Czarna Magia +1 Identyfikacje +1 Inwokacje +1 Protekcje +1
    Liczba punktów: 10.00

    Wyuczone zaklęcia
    Czarna magia
  • Arania excumai
  • Diffindo
  • Furnuculus
  • Mucus ad nauseam
  • Obliviate
  • Praefoco
  • Purpura flamma
  • Sectumsempra
  • Slugus eructo
  • Uitta sanguis

  • Identyfikacje
  • Alohomora
  • Antivenenum
  • Aperacjum
  • Aurum detector
  • Dissendium
  • Ostendite incantatem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Specialis revelio
  • Verdimilious
  • Zaklęcie czterech stron świata

  • Iluzje
  • Utevo lux

  • Inwokacje
  • Aquamenti
  • Carpe retractum
  • Chłoszczyść
  • Defodio
  • Glacius
  • Incarcerous
  • Lacarnum inflamari
  • Lumos
  • Nox
  • Recum hospitali
  • Siccum
  • Verdillious

  • Protekcje
  • Adversum
  • Auferetur
  • Expelliarmus
  • Imperturbable
  • Impervius
  • Protego
  • Protego horribilis
  • Reparo
  • Riddiculus
  • Skurge

  • Translokacje
  • Expulso
  • Immobilus
  • Portus
  • Rictusempra

  • Uroki
  • Aerugo
  • Amhran an crann
  • Aqum ivanesco
  • Drętwota
  • Non confringetur

  • Uzdrowicielstwo
  • Anesthesia
  • Bonum ignis
  • Enervate
  • Reparifors
  • Vulnera sanatur


  • Skrytka Numer 1165Sowia pocztaDziennik
    #3
    30-12-2016, 02:09 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2017, 02:32 przez Cavan Rowle.)

    Ciekawostki

    • Drugie imię dostał po ojcu matki, Duncanie Longbottomie.
    • Ma nagminną tendencję do zwracania się do brata bardzo nielubianym przez niego zdrobnieniem pierwszego imienia. 
    • Podczas czytania książek i pisania różnych rzeczy nosi okulary. 
    • Nie pali papierosów, co więcej... pomimo swojej tolerancji względem wielu rzeczy nie toleruje palenia papierosów w swoim otoczeniu. Zawsze, gdy się z kimś spotyka, a wie, że pali papierosy, prosi o to, by tego nie robił w jego obecności. Dotyczy to również jego brata, który pali nałogowo. 
    • Dzień rozpoczyna od kubka gorącego kakao z dwoma łyżeczkami miodu. 
    • Codziennie rano, podczas śniadania czy kolacji – o ile jest sam – czyta książkę. Co się niezwykle rzadko zdarza, biorąc pod uwagę, że nie mieszka sam. 
    • Jego ulubiona książka to Baśnie Barda Beedle’a.
    • Jego ulubionym alkoholem jest piwo kremowe, grzany miód z korzeniami oraz ognista whisky Ogdena. Także bardzo lubi grzane wino z korzeniami i koglem-moglem, czyli egg-nog. 
    • Lubi też sok dyniowy, zaś ze słodyczy to uwielbia czekoladowe żaby, kociołkowe pieguski, fasolki wszystkich smaków Bertie'go Botta oraz miętowe ropuchy i kandyzowane ananasy. 
    • Jest praworęczny i przez to uniknął - czego nie można powiedzieć o jego bracie - bycia przymuszanym przez ich matkę do tego, by pisać i wykonywać wszelkie inne czynności właściwą ręką. 
    • Uwielbia zarówno latać na miotle, jak i oglądać mecze quidditcha. Stara się ich za wszelką cenę nie przegapić. Tym bardziej, że Walia też ma swoją drużynę quidditcha, Harpie z Holyhead. 
    • Co prawda, tańce towarzyskie nie są mu obce, ale wprost nie lubi tańczyć. 
      Może to wynika z braku jego predyspozycji do tego, całkiem prawdopodobną gracją słonia albo z tym, że zawsze w tym towarzyszyła mu nieodpowiednia osoba. 
    • Tak jak brat, ma całkiem przyjemny głos aczkolwiek skłonienie go do tego, by zaśpiewał graniczy z cudem. O wiele łatwiej jest zachęcić go do tego, by zagrał coś na fortepianie. 
    Odpowiedz

    Cavan Rowle - Szlama

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: czarna magia
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony: Brak
    Biegłości: Rzemiosło Siła woli
    Wyuczone umiejętności: Lingwistyka magiczna Wyczucie magii
    Specjalizacja zaklęć: Brak
    Bonusy do kości: Czarna Magia +1 Identyfikacje +1 Inwokacje +1 Protekcje +1
    Liczba punktów: 10.00

    Wyuczone zaklęcia
    Czarna magia
  • Arania excumai
  • Diffindo
  • Furnuculus
  • Mucus ad nauseam
  • Obliviate
  • Praefoco
  • Purpura flamma
  • Sectumsempra
  • Slugus eructo
  • Uitta sanguis

  • Identyfikacje
  • Alohomora
  • Antivenenum
  • Aperacjum
  • Aurum detector
  • Dissendium
  • Ostendite incantatem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Specialis revelio
  • Verdimilious
  • Zaklęcie czterech stron świata

  • Iluzje
  • Utevo lux

  • Inwokacje
  • Aquamenti
  • Carpe retractum
  • Chłoszczyść
  • Defodio
  • Glacius
  • Incarcerous
  • Lacarnum inflamari
  • Lumos
  • Nox
  • Recum hospitali
  • Siccum
  • Verdillious

  • Protekcje
  • Adversum
  • Auferetur
  • Expelliarmus
  • Imperturbable
  • Impervius
  • Protego
  • Protego horribilis
  • Reparo
  • Riddiculus
  • Skurge

  • Translokacje
  • Expulso
  • Immobilus
  • Portus
  • Rictusempra

  • Uroki
  • Aerugo
  • Amhran an crann
  • Aqum ivanesco
  • Drętwota
  • Non confringetur

  • Uzdrowicielstwo
  • Anesthesia
  • Bonum ignis
  • Enervate
  • Reparifors
  • Vulnera sanatur


  • Skrytka Numer 1165Sowia pocztaDziennik
    #4
    16-01-2017, 05:40 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2017, 03:21 przez Cavan Rowle.)

    Rozgrywki Fabularne


    1924 - 1932 || 'Cause love drives all of us wild  – Archeron Sargen
    1927 || Nasze zwariowane, walijskie wakacje  – Kaylin Wittermore
    1933 || Gwiazdy, dziennikarstwo i podróże  – Ruth McDonald
    1933 || Bierz co możesz! I nie oddawaj!  – Jack Sue
    1933 || Tysiąc i jedna noc – Archeron Sargen, Georgie Rowle, Monty Rowle
    1934 || Obiad bożonarodzeniowy – Archeron Sargen, Quentin Rowle
    1935 || Podróż w nieznane I – sesja z MG
    1935 || Podróż w nieznane II – sesja z MG
    1935 || Powrót do domu – Archeron Sargen
    Odpowiedz

    Cavan Rowle - Szlama

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: czarna magia
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony: Brak
    Biegłości: Rzemiosło Siła woli
    Wyuczone umiejętności: Lingwistyka magiczna Wyczucie magii
    Specjalizacja zaklęć: Brak
    Bonusy do kości: Czarna Magia +1 Identyfikacje +1 Inwokacje +1 Protekcje +1
    Liczba punktów: 10.00

    Wyuczone zaklęcia
    Czarna magia
  • Arania excumai
  • Diffindo
  • Furnuculus
  • Mucus ad nauseam
  • Obliviate
  • Praefoco
  • Purpura flamma
  • Sectumsempra
  • Slugus eructo
  • Uitta sanguis

  • Identyfikacje
  • Alohomora
  • Antivenenum
  • Aperacjum
  • Aurum detector
  • Dissendium
  • Ostendite incantatem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Specialis revelio
  • Verdimilious
  • Zaklęcie czterech stron świata

  • Iluzje
  • Utevo lux

  • Inwokacje
  • Aquamenti
  • Carpe retractum
  • Chłoszczyść
  • Defodio
  • Glacius
  • Incarcerous
  • Lacarnum inflamari
  • Lumos
  • Nox
  • Recum hospitali
  • Siccum
  • Verdillious

  • Protekcje
  • Adversum
  • Auferetur
  • Expelliarmus
  • Imperturbable
  • Impervius
  • Protego
  • Protego horribilis
  • Reparo
  • Riddiculus
  • Skurge

  • Translokacje
  • Expulso
  • Immobilus
  • Portus
  • Rictusempra

  • Uroki
  • Aerugo
  • Amhran an crann
  • Aqum ivanesco
  • Drętwota
  • Non confringetur

  • Uzdrowicielstwo
  • Anesthesia
  • Bonum ignis
  • Enervate
  • Reparifors
  • Vulnera sanatur


  • Skrytka Numer 1165Sowia pocztaDziennik
    #5
    17-07-2017, 03:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-09-2017, 12:45 przez Cavan Rowle.)

    Dziennik Podróżny

    • 1924 – 1932, Środkowa Afryka
    • 20.06.1933 rok, Nassau, New Providence
    • 25.07.1933 rok, Walia – Środkowa Afryka
    • 31.01.1935 – 07.09.1935 rok, Londyn, Wielka Brytania – Kair, Egipt, Północno wschodnia Afryka
    Odpowiedz

    Cavan Rowle - Szlama

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: czarna magia
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony: Brak
    Biegłości: Rzemiosło Siła woli
    Wyuczone umiejętności: Lingwistyka magiczna Wyczucie magii
    Specjalizacja zaklęć: Brak
    Bonusy do kości: Czarna Magia +1 Identyfikacje +1 Inwokacje +1 Protekcje +1
    Liczba punktów: 10.00

    Wyuczone zaklęcia
    Czarna magia
  • Arania excumai
  • Diffindo
  • Furnuculus
  • Mucus ad nauseam
  • Obliviate
  • Praefoco
  • Purpura flamma
  • Sectumsempra
  • Slugus eructo
  • Uitta sanguis

  • Identyfikacje
  • Alohomora
  • Antivenenum
  • Aperacjum
  • Aurum detector
  • Dissendium
  • Ostendite incantatem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Specialis revelio
  • Verdimilious
  • Zaklęcie czterech stron świata

  • Iluzje
  • Utevo lux

  • Inwokacje
  • Aquamenti
  • Carpe retractum
  • Chłoszczyść
  • Defodio
  • Glacius
  • Incarcerous
  • Lacarnum inflamari
  • Lumos
  • Nox
  • Recum hospitali
  • Siccum
  • Verdillious

  • Protekcje
  • Adversum
  • Auferetur
  • Expelliarmus
  • Imperturbable
  • Impervius
  • Protego
  • Protego horribilis
  • Reparo
  • Riddiculus
  • Skurge

  • Translokacje
  • Expulso
  • Immobilus
  • Portus
  • Rictusempra

  • Uroki
  • Aerugo
  • Amhran an crann
  • Aqum ivanesco
  • Drętwota
  • Non confringetur

  • Uzdrowicielstwo
  • Anesthesia
  • Bonum ignis
  • Enervate
  • Reparifors
  • Vulnera sanatur


  • Skrytka Numer 1165Sowia pocztaDziennik
    #6
    15-09-2017, 03:22 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2017, 03:23 przez Cavan Rowle.)

    Znajomości


    Tu kiedyś będzie treść
    Odpowiedz

    Cavan Rowle - Szlama

    Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
    Specjalizacja różdżki: czarna magia
    Ulubiony przedmiot szkolny:
    Talent wrodzony: Brak
    Biegłości: Rzemiosło Siła woli
    Wyuczone umiejętności: Lingwistyka magiczna Wyczucie magii
    Specjalizacja zaklęć: Brak
    Bonusy do kości: Czarna Magia +1 Identyfikacje +1 Inwokacje +1 Protekcje +1
    Liczba punktów: 10.00

    Wyuczone zaklęcia
    Czarna magia
  • Arania excumai
  • Diffindo
  • Furnuculus
  • Mucus ad nauseam
  • Obliviate
  • Praefoco
  • Purpura flamma
  • Sectumsempra
  • Slugus eructo
  • Uitta sanguis

  • Identyfikacje
  • Alohomora
  • Antivenenum
  • Aperacjum
  • Aurum detector
  • Dissendium
  • Ostendite incantatem
  • Sezam materio
  • Solvnodum
  • Specialis revelio
  • Verdimilious
  • Zaklęcie czterech stron świata

  • Iluzje
  • Utevo lux

  • Inwokacje
  • Aquamenti
  • Carpe retractum
  • Chłoszczyść
  • Defodio
  • Glacius
  • Incarcerous
  • Lacarnum inflamari
  • Lumos
  • Nox
  • Recum hospitali
  • Siccum
  • Verdillious

  • Protekcje
  • Adversum
  • Auferetur
  • Expelliarmus
  • Imperturbable
  • Impervius
  • Protego
  • Protego horribilis
  • Reparo
  • Riddiculus
  • Skurge

  • Translokacje
  • Expulso
  • Immobilus
  • Portus
  • Rictusempra

  • Uroki
  • Aerugo
  • Amhran an crann
  • Aqum ivanesco
  • Drętwota
  • Non confringetur

  • Uzdrowicielstwo
  • Anesthesia
  • Bonum ignis
  • Enervate
  • Reparifors
  • Vulnera sanatur


  • Skrytka Numer 1165Sowia pocztaDziennik
    #7
    16-09-2017, 12:23 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-09-2017, 12:24 przez Cavan Rowle.)

    Dziennik Podróżny

    • 1924 – 1932, Środkowa Afryka
    • 20.06.1933 rok, Nassau, New Providence
    • 25.07.1933 rok, Walia – Środkowa Afryka
    • 31.01.1935 – 07.09.1935 rok, Londyn, Wielka Brytania – Kair, Egipt, Północno wschodnia Afryka
    Odpowiedz





    Użytkownicy przeglądający ten wątek:
    1 gości

    Facebook
    Fanpage Grupa
    Tumblr Instagram Discord
    Playlista youtube
    Vision Lighthouse
    Eden
    Reklama Ocena
    Współpraca
    Wymiana Strony Fora
    Kody
    •  
    • Wróć do góry  
    • Lite mode  
    •  Kontakt
    Styl oparty na Vienna © 2014 iAndrew
    Projekt © 2016 Bezimienna
    Edycja kodów Fasola i Kalina
    Polskie tłumaczenie © 2007-2021 Polski Support MyBB
    Silnik forum MyBB, © 2002-2021 MyBB Group.
    Tryb normalny
    Tryb drzewa
    Pokaż wersję do druku
    Subskrybuj ten wątek
    Dodaj ankietę do wątku
    Send thread to a friend