01-07-2018, 11:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2021, 06:41 przez Perseus A. Carrow. Edited 15 times in total.)
Skrytka numer 3333
Aktualny stan skrytki: 360ʛ
Depozyt posiadanych przedmiotów
➛ Kości transmutacyjne Specyfikacja przedmiotu: Wyrzeźbione przez goblinów, wyjątkowo kunsztowne, smocze kości. Pozwalają na ćwiczenie rozmaitych zaklęć transmutacujnych bez konieczności posiadania konkretnych dla danego zaklęcia przedmiotów. Efekt rzucanych nań zaklęć utrzymuje się w zależności od powodzenia zaklęcia od dziesięciu minut, do nawet, w skrajnych przypadkach godziny. Używane zbyt często tracą swoje właściwości transmutacyjne. Perseus dostał je od dziadka na swoje jedenaste urodziny, zapakowane w sakiewkę z wsiąkiewki. ➛ drugi tom „Wprowadzenia do transmutacji” Emeryka Switcha ➛ "Jednorazowo można użyć go jako furtki dla swojej postaci, gdy kość zawiedzie sromotnie albo wpakujesz się w kabałę podczas sesji z mistrzem gry i nie wiesz jak odkopać się spod kupy gnoju, jaka ma zaraz spaść ci na głowę. Nagroda zostaje wtedy skasowana, a postać ma przez kilka chwil niesamowitego farta, który pomaga uratować się z kłopotów, nawet jeśli nie sprawi, że wszystkie problemy postaci magicznie znikną. Ot, po prostu ma ona... Więcej farta? " Twoja twarz brzmi znajomo ➛ Wyrwane z książki do weterynarii ilustracje anatomii kotów - po złożeniu wygodne do noszenia ze sobą w kieszeni płaszcza. Przestudiowanie ich przed podjęciem próby animagicznej pozwala na uniknięcie skutków ubocznych przy wyrzuceniu na kości wyniku 9-10 - akcja udaje się, choć trwa krótko. (świąteczna gra w trojki) ➛ Szklana replika owalnego budynku z kolumnami i 3 skrzydłami wrót, które można otwierać i zamykać. Labirynt ➛ Książka do francuskiego i niemieckiego Prezent od ojca ➛ Scyzoryk transmutacyjny – Nieduży nożyk w ładnej, czerwonej oprawie, który swoją wielofunkcyjnością przyćmiewa noże oficerskie gloryfikowane przez mugolskich majsterkowiczów, podróżników i wszystkich, którzy lubią mieć "rękę na pulsie". Poza podstawowymi opcjami, takimi jak ostrze noża, śrubokręt, korkociąg, otwieracz do puszek, nożyczki oraz lupa, scyzoryk został wzbogacony również o magiczną, niepotrzebującą paliwa zapalniczkę, wąską, czarodziejską taśmę klejącą o przyzwoitej sile scalania, stalówkę pióra oraz możliwość wywołania chwilowej zasłony dymnej. Wszystko to operowane jest przy pomocy pokrętła na rękojeści noża - zdecydowanie przydatna rzecz, chociaż znalezienie konkretnej, potrzebnej funkcji może zająć chwilę. Szczególnie w nagłym wypadku. Perseus otrzymał go w prezencie urodzinowym od ojca i choć widać było, że nie jest to produkt całkowicie nowy, pomimo kilku przetarć działa bez zarzutu. Listopadowy szał postowy + prezent od ojca |
Czekoladowe żaby: 6
Zużyte: | Zdobyte: |
➛ 11 - biegłość i dwa bonusy |
➛ żaba Powrót do przeszłości ➛ żaba Założyciel ➛ żaba Też chcę zostać wynalazcą ➛ żaba Maratończyk ➛ dwie żaby Wyznania zakupoholiczki, Świnie na medal ➛ żaba Nie idziemy w półśrodki ➛ żaba Świeża krew ➛ dwie żaby Ryzykant, E.T dzwoni dom ➛ żaba Twoja twarz brzmi znajomo ➛ żaba Zrobienie 5 wyzwań w drugiej rundzie Twoja twarz brzmi znajomo 2019. ➛ żaba Dziecko nieszczęścia ➛ 2 żaby Order Merlina, Buntownicza natura ➛ 1 żaba Szkoda mi punktów ➛ 1 żabaSpambot |
Kolekcja kart z czekoladowych żab
➛ Cornelius Agrippa (#2) (1486–1535) - Świnie na medal - Niemiecki czarodziej, autor licznych książek na temat czarodziejów i magii. Oskarżony o czary przez mugoli, uwięziony i skazany. ➛ Paracelsus (#15) (1493-1591) - E.T dzwoni dom - Alchemik, twórca eliksirów i uzdrowiciel. Jako pierwszy opisał fenomen wężoustości. ➛ Emrys Wittermore (#21) (1672-1769) - Buntownicza natura - Znany hodowca pegazów. Założyciel działającej w Walii od pokoleń stadniny. Uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, przydzielony do Ravenclawu. ➛ Kirke (#22) - Maratończyk - Czarownica pochodząca ze starożytnej Grecji, żyjąca na wyspie Aeaea. Mistrzyni transmutacji, znana z przemieniania żeglarzy w świnie. ➛ Beaumont Marjoribanks (#33) (1742-1845) - Twoja twarz brzmi znajomo - Pionier zielarstwa, zebrał i sklasyfikował wiele rodzajów roślin. Przypisuje się mu odkrycie właściwości skrzeloziela. ➛ Musidora Barkwith (#50) (1520-1666) - Ryzykant - Muzyk i kompozytor, autorka niedokończonej Magicznej Suity, w której występowała między innymi wybuchająca tuba. ➛ Felix Summerbee (#52) (1447-1508) - Świeża Krew - Zaklęciotwórca zajmujący się głównie iluzjami. Odpowiedzialny za stworzenie czaru rozweselającego. ➛ Gregory Przymilny (#59) Założyciel - Średniowieczny czarodziej i twórca eliksirów. Uwarzył eliksir powodujący, że każdy kto go wypije uważa przygotowującego za swojego najlepszego przyjaciela. ➛ Laverne de Montmorency (#60) (1823-1893) - Też chcę zostać wynalazcą - Mistrzyni eliksirów, wynalazła liczne odmiany wywarów miłosnych. Uczęszczała do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, przydzielona do Ravenclawu. ➛ Flavius Belby (#66) (1715-1791) - Szkoda mi punktów - Podróżnik i magizoolog. Przeżył spotkanie ze śmierciotulą w Papui Nowej Gwinei. Odkrył wpływ zaklęcia Patronusa na śmierciotule. ➛ Leopoldina Smethwyck (#70) (1849-1930) - Twoja twarz brzmi znajomo edycja II - Pierwsza w historii rozgrywek Quidditcha czarownica, która została sędzią meczów. ➛ Helga Hufflepuff (#72) - Order Merlina - Średniowieczna czarownica, jedna ze współzałożycieli Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. ➛ Mungo Bonham (#75) (1560-1659) - Dziecko nieszczęścia - Jeden z najbardziej znanych uzdrowicieli wszech czasów. Założyciel szpitala Świętego Munga w Londynie. ➛ Oswald Beamish (#79) (1850-1932) - Wyznania zakupoholiczki - Aktywista i polityk. Był pionierem walki o prawa goblinów. ➛ Dorcas Wellbeloved (#86) (1812-1904) - Powrót do przeszłości - Założyła charytatywną grupę wsparcia znaną jako Stowarzyszenie Zagrożonych Czarownic. ➛ 2 x Aldona Prewett (#88) (1886-1934) - Nie idziemy w półśrodki Spambot - Aktywistka i polityk. Założycielka Ruch Obrony Mugoli. Zginęła podczas rozruchów. |

What a wicked game you played
to make me feel this way
to make me feel this way