1,
Mortis Accio Czarodzieje
  •  FAQ
  •  Mapa forum
  •  Mortis krok po kroku
  •  Regulamin forum
  •  Kody na forum
    •  Stragan z zaklęciami
    •  Zgłaszanie aktualizacji mechanicznych
  •  Rotator avatarów
    •  Plan lekcji 1937/38
    •  Prace domowe i zaliczenia
    •  Tabela punktacji domów
    •  Zapisy na zajęcia
      •  Astronomia
      •  Eliksiry
      •  Historia Magii
      •  Latanie na miotle
      •  Mugoloznawstwo
      •  Numerologia
      •  OPCM
      •  ONMS
      •  Starożytne runy
      •  Transmutacja
      •  Wróżbiarstwo
      •  Zaklęcia i uroki
      •  Zielarstwo
      •  Chór szkolny
      •  Klub Potyczek Czarodziejskich
      •  Koło Astronomiczne
      •  Koło Transmutacji
      •  Koło Warzenia Eliksirów
      •  Koło Zaklęć i Uroków
      •  Koło Artystycznie Uzdolnionych
      •  Koło Pomocnej Dłoni
      •  Treningi Drużyn Quidditcha
      •  Gabinet dyrektora
      •  Profesor C. Fawley
      •  Profesor L. McBride
      •  Profesor M. Bulstrode
      •  Profesor L. Lestrange
      •  Profesor V. Royce
      •  Profesor L. Widow
Logowanie   Zarejestruj się
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
  •  Dodawanie punktów
  •  Poradnik sprawdzania KP
  •  Poradnik prowadzenia lekcji
  •  Poradnik prowadzenia sesji
  •  Poradnik budowania rozgrywek
  •  Postacie z uzupełnionymi profilami
  •  Ściąga do edycji profili
Mortis - Czarodzieje 1939 Ministerstwo Magii Dział postaci Skrytki bankowe Skrytka nr 3333

Tryby wyświetlania wątku
Skrytka nr 3333
Uczniowie – Slytherin
Perseus A. Carrow - Ślizgon

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: Zaklęcia z dziedziny transmutacji
Ulubiony przedmiot szkolny: Transmutacja
Talent wrodzony: Brak
Biegłości: Transformacja
Wyuczone umiejętności: Animagia częściowa Animagia pełna
Specjalizacja zaklęć: Transmutacje Uroki
Bonusy do kości: Inwokacje +1 Transmutacje +2 Uroki +2
Liczba punktów: 79.00

Wyuczone zaklęcia
Identyfikacje
  • Alohomora
  • Homenum revelio
  • Specialis revelio
  • Verdimilious

  • Iluzje
  • Confundus
  • Evanesce
  • Obscuro

  • Inwokacje
  • Aquamenti
  • Avifors
  • Avis
  • Chłoszczyść
  • Extinguetur ignis
  • Lumos
  • Nox
  • Oppugno
  • Orbis
  • Pontem
  • Recum hospitali
  • Sagittent

  • Protekcje
  • Auferetur
  • Expelliarmus
  • Finite
  • Finite incantatem
  • Fumos
  • Lumos solemn
  • Reparo
  • Riddiculus

  • Translokacje
  • Accio
  • Wingardium leviosa

  • Transmutacje
  • Anatisquack
  • Anteoculatia
  • Aqua curratio
  • Aranea
  • Atramento
  • Capilli longi
  • Capillus tinctura
  • Caudam
  • Colovaria
  • Diminuendo
  • Duro
  • Engorgio
  • Frementum
  • Guminosus
  • Icarius
  • Incarcifors
  • Lapifors
  • Lapis pellis
  • Oculus lepus
  • Reducto
  • Reparifarge
  • Spinae incremento
  • Transmogrify

  • Uroki
  • Aerugo
  • Amhran an crann
  • Cantis
  • Capacious extremis
  • Colloportus
  • Colloshoo
  • Drętwota
  • Entropomorphis
  • Epoximise
  • Frigidus flamma
  • Funemtie
  • Furari contra
  • Gemino
  • Idest imploris
  • Mimble wimble
  • Nonexitium
  • Nunc scribo
  • Piertotum locomotor
  • Rejiciunt appelationis
  • Tardis

  • Uzdrowicielstwo
  • Anatagi
  • Anesthesia
  • Bonum ignis
  • Constitue ossa
  • Disinfectio
  • Doiteain a beli
  • Ferula


  • Skrytka nr 3333Sowia pocztaDziennik
    #1
    01-07-2018, 11:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2021, 06:41 przez Perseus A. Carrow. Edited 15 times in total.)
    Skrytka numer 3333

    Aktualny stan skrytki: 360ʛ


    Wydatki:Zarobki:
    ➛ -80 G Wprowadzenie do zaawansowanej transmutacji
    ➛ - 5 G [jarmark
    ➛ - 15 G czekolada na festynie
    ➛ - 5 G Lodowy Labirynt
    ➛ 90 G (na start)
    ➛ + 15 G - Powrót do przeszłości
    ➛ + 15 G - Założyciel
    ➛ + 15 G - Też chcę zostać wynalazcą
    ➛ + 15 G - Maratończyk
    ➛ + 30 G - Wyznania zakupoholiczki, Świnie na medal
    ➛ + 15 G - Nie idziemy w półśrodki
    ➛ + 15 G - Świeża krew
    ➛ + 10 GTroskliwy ojciec
    ➛ + 30 G - Ryzykant, E.T dzwoni dom
    ➛ + 5 ʛ Runy
    ➛ + 5 ʛ Mugoloznawstwo
    ➛ + 5 ʛ OPCM
    ➛ + 10 ʛTransmutacja, Zaklęcia
    ➛ + 15 ʛ Twoja twarz brzmi znajomo
    ➛ + 15 ʛ Zrobienie 5 wyzwań w drugiej rundzie Twoja twarz brzmi znajomo 2019.
    ➛ + 15 ʛ Dziecko nieszczęścia
    ➛ + 5 ʛ OPCM
    ➛ + 5 ʛ Historia Magii
    ➛ + 5 ʛ Transmutacja
    ➛ + 5 ʛ Zaklęcia
    ➛ + 30 ʛ Order Merlina, Buntownicza natura
    ➛ + 5 ʛ Transmutacja
    ➛ + 5 ʛ Starożytne Runy
    ➛ + 5 ʛ Transmutacja
    ➛ + 5 ʛ Historia Magii
    ➛ + 5 ʛ OPCM
    ➛ + 30 ʛStypendium
    ➛ + 15 ʛSzkoda mi punktów
    ➛ + 5 ʛHistoria Magii
    ➛ + 5 ʛOPCM
    ➛ + 5 ʛZaklęcia
    ➛ + 5 ʛHistoria
    ➛ + 5 ʛTransmutacja
    ➛ + 5 ʛZaklęcia użytkowe
    ➛ + 5 ʛTransmutacja


    Depozyt posiadanych przedmiotów


    ➛ Kości transmutacyjne
    Specyfikacja przedmiotu: Wyrzeźbione przez goblinów, wyjątkowo kunsztowne, smocze kości. Pozwalają na ćwiczenie rozmaitych zaklęć transmutacujnych bez konieczności posiadania konkretnych dla danego zaklęcia przedmiotów. Efekt rzucanych nań zaklęć utrzymuje się w zależności od powodzenia zaklęcia od dziesięciu minut, do nawet, w skrajnych przypadkach godziny. Używane zbyt często tracą swoje właściwości transmutacyjne. Perseus dostał je od dziadka na swoje jedenaste urodziny, zapakowane w sakiewkę z wsiąkiewki.
    ➛ drugi tom „Wprowadzenia do transmutacji” Emeryka Switcha
    ➛ "Jednorazowo można użyć go jako furtki dla swojej postaci, gdy kość zawiedzie sromotnie albo wpakujesz się w kabałę podczas sesji z mistrzem gry i nie wiesz jak odkopać się spod kupy gnoju, jaka ma zaraz spaść ci na głowę. Nagroda zostaje wtedy skasowana, a postać ma przez kilka chwil niesamowitego farta, który pomaga uratować się z kłopotów, nawet jeśli nie sprawi, że wszystkie problemy postaci magicznie znikną. Ot, po prostu ma ona... Więcej farta? " Twoja twarz brzmi znajomo
    ➛ Wyrwane z książki do weterynarii ilustracje anatomii kotów - po złożeniu wygodne do noszenia ze sobą w kieszeni płaszcza. Przestudiowanie ich przed podjęciem próby animagicznej pozwala na uniknięcie skutków ubocznych przy wyrzuceniu na kości wyniku 9-10 - akcja udaje się, choć trwa krótko. (świąteczna gra w trojki)
    ➛ Szklana replika owalnego budynku z kolumnami i 3 skrzydłami wrót, które można otwierać i zamykać. Labirynt
    ➛ Książka do francuskiego i niemieckiego Prezent od ojca
    ➛ Scyzoryk transmutacyjny – Nieduży nożyk w ładnej, czerwonej oprawie, który swoją wielofunkcyjnością przyćmiewa noże oficerskie gloryfikowane przez mugolskich majsterkowiczów, podróżników i wszystkich, którzy lubią mieć "rękę na pulsie". Poza podstawowymi opcjami, takimi jak ostrze noża, śrubokręt, korkociąg, otwieracz do puszek, nożyczki oraz lupa, scyzoryk został wzbogacony również o magiczną, niepotrzebującą paliwa zapalniczkę, wąską, czarodziejską taśmę klejącą o przyzwoitej sile scalania, stalówkę pióra oraz możliwość wywołania chwilowej zasłony dymnej. Wszystko to operowane jest przy pomocy pokrętła na rękojeści noża - zdecydowanie przydatna rzecz, chociaż znalezienie konkretnej, potrzebnej funkcji może zająć chwilę. Szczególnie w nagłym wypadku. Perseus otrzymał go w prezencie urodzinowym od ojca i choć widać było, że nie jest to produkt całkowicie nowy, pomimo kilku przetarć działa bez zarzutu. Listopadowy szał postowy + prezent od ojca


    Czekoladowe żaby: 6


    Zużyte:Zdobyte:
    ➛ 11 - biegłość i dwa bonusy
    ➛ żaba Powrót do przeszłości
    ➛ żaba Założyciel
    ➛ żaba Też chcę zostać wynalazcą
    ➛ żaba Maratończyk
    ➛ dwie żaby Wyznania zakupoholiczki, Świnie na medal
    ➛ żaba Nie idziemy w półśrodki
    ➛ żaba Świeża krew
    ➛ dwie żaby Ryzykant, E.T dzwoni dom
    ➛ żaba Twoja twarz brzmi znajomo
    ➛ żaba Zrobienie 5 wyzwań w drugiej rundzie Twoja twarz brzmi znajomo 2019.
    ➛ żaba Dziecko nieszczęścia
    ➛ 2 żaby Order Merlina, Buntownicza natura
    ➛ 1 żaba Szkoda mi punktów
    ➛ 1 żabaSpambot


    Kolekcja kart z czekoladowych żab


    ➛ Cornelius Agrippa (#2) (1486–1535) - Świnie na medal - Niemiecki czarodziej, autor licznych książek na temat czarodziejów i magii. Oskarżony o czary przez mugoli, uwięziony i skazany.
    ➛ Paracelsus (#15) (1493-1591) - E.T dzwoni dom - Alchemik, twórca eliksirów i uzdrowiciel. Jako pierwszy opisał fenomen wężoustości.
    ➛ Emrys Wittermore (#21) (1672-1769) - Buntownicza natura - Znany hodowca pegazów. Założyciel
    działającej w Walii od pokoleń stadniny. Uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, przydzielony do Ravenclawu.
    ➛ Kirke (#22) - Maratończyk - Czarownica pochodząca ze starożytnej Grecji, żyjąca na wyspie Aeaea. Mistrzyni transmutacji, znana z przemieniania żeglarzy w świnie.
    ➛ Beaumont Marjoribanks (#33) (1742-1845) - Twoja twarz brzmi znajomo - Pionier zielarstwa, zebrał i sklasyfikował wiele rodzajów roślin. Przypisuje się mu odkrycie właściwości skrzeloziela.
    ➛ Musidora Barkwith (#50) (1520-1666) - Ryzykant - Muzyk i kompozytor, autorka niedokończonej Magicznej Suity, w której występowała między innymi wybuchająca tuba.
    ➛ Felix Summerbee (#52) (1447-1508) - Świeża Krew - Zaklęciotwórca zajmujący się głównie iluzjami. Odpowiedzialny za stworzenie czaru rozweselającego.
    ➛ Gregory Przymilny (#59) Założyciel - Średniowieczny czarodziej i twórca eliksirów.
    Uwarzył eliksir powodujący, że każdy kto go wypije uważa przygotowującego za swojego najlepszego przyjaciela.
    ➛ Laverne de Montmorency (#60) (1823-1893) - Też chcę zostać wynalazcą - Mistrzyni eliksirów, wynalazła liczne odmiany wywarów miłosnych. Uczęszczała do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, przydzielona do Ravenclawu.
    ➛ Flavius Belby (#66) (1715-1791) - Szkoda mi punktów - Podróżnik i magizoolog. Przeżył spotkanie ze śmierciotulą w Papui Nowej Gwinei. Odkrył wpływ zaklęcia Patronusa na śmierciotule.
    ➛ Leopoldina Smethwyck (#70) (1849-1930) - Twoja twarz brzmi znajomo edycja II - Pierwsza w historii rozgrywek Quidditcha czarownica, która została sędzią meczów.
    ➛ Helga Hufflepuff (#72) - Order Merlina - Średniowieczna czarownica, jedna ze współzałożycieli Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.
    ➛ Mungo Bonham (#75) (1560-1659) - Dziecko nieszczęścia - Jeden z najbardziej znanych uzdrowicieli wszech czasów. Założyciel szpitala Świętego Munga w Londynie.
    ➛ Oswald Beamish (#79) (1850-1932) - Wyznania zakupoholiczki - Aktywista i polityk. Był pionierem walki o prawa goblinów.
    ➛ Dorcas Wellbeloved (#86) (1812-1904) - Powrót do przeszłości - Założyła charytatywną grupę wsparcia znaną jako Stowarzyszenie Zagrożonych Czarownic.
    ➛ 2 x Aldona Prewett (#88) (1886-1934) - Nie idziemy w półśrodki Spambot - Aktywistka i polityk. Założycielka Ruch Obrony Mugoli. Zginęła podczas rozruchów.
    What a wicked game you played
    to make me feel this way

    Odpowiedz





    Użytkownicy przeglądający ten wątek:
    1 gości

    Facebook
    Fanpage Grupa
    Tumblr Instagram Discord
    Playlista youtube
    Vision Lighthouse
    Eden
    Reklama Ocena
    Współpraca
    Wymiana Strony Fora
    Kody
    •  
    • Wróć do góry  
    • Lite mode  
    •  Kontakt
    Styl oparty na Vienna © 2014 iAndrew
    Projekt © 2016 Bezimienna
    Edycja kodów Fasola i Kalina
    Polskie tłumaczenie © 2007-2021 Polski Support MyBB
    Silnik forum MyBB, © 2002-2021 MyBB Group.
    Tryb normalny
    Tryb drzewa
    Pokaż wersję do druku
    Subskrybuj ten wątek
    Dodaj ankietę do wątku
    Send thread to a friend