1,
Mortis Accio Czarodzieje
  •  FAQ
  •  Mapa forum
  •  Mortis krok po kroku
  •  Regulamin forum
  •  Kody na forum
    •  Stragan z zaklęciami
    •  Zgłaszanie aktualizacji mechanicznych
  •  Rotator avatarów
    •  Plan lekcji 1937/38
    •  Prace domowe i zaliczenia
    •  Tabela punktacji domów
    •  Zapisy na zajęcia
      •  Astronomia
      •  Eliksiry
      •  Historia Magii
      •  Latanie na miotle
      •  Mugoloznawstwo
      •  Numerologia
      •  OPCM
      •  ONMS
      •  Starożytne runy
      •  Transmutacja
      •  Wróżbiarstwo
      •  Zaklęcia i uroki
      •  Zielarstwo
      •  Chór szkolny
      •  Klub Potyczek Czarodziejskich
      •  Koło Astronomiczne
      •  Koło Transmutacji
      •  Koło Warzenia Eliksirów
      •  Koło Zaklęć i Uroków
      •  Koło Artystycznie Uzdolnionych
      •  Koło Pomocnej Dłoni
      •  Treningi Drużyn Quidditcha
      •  Gabinet dyrektora
      •  Profesor C. Fawley
      •  Profesor L. McBride
      •  Profesor M. Bulstrode
      •  Profesor L. Lestrange
      •  Profesor V. Royce
      •  Profesor L. Widow
Logowanie   Zarejestruj się
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
  •  Dodawanie punktów
  •  Poradnik sprawdzania KP
  •  Poradnik prowadzenia lekcji
  •  Poradnik prowadzenia sesji
  •  Poradnik budowania rozgrywek
  •  Postacie z uzupełnionymi profilami
  •  Ściąga do edycji profili
Mortis - Czarodzieje 1939 Ministerstwo Magii Gabinet Mistrza Gry Motywy i inspiracje do sesji [kwartalna zabawa z nagrodami]

Tryby wyświetlania wątku
Motywy i inspiracje do sesji [kwartalna zabawa z nagrodami]
Administrator fabularny - Konto Techniczne

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
Ulubiony przedmiot szkolny:
Talent wrodzony:
Biegłości:
Wyuczone umiejętności:
Specjalizacja zaklęć:
Bonusy do kości:
Liczba punktów: 2.00

Wyuczone zaklęcia
Brak wyuczonych zaklęć.

Mapa forumSowiarnia prasowaOgłoszenia
#1
01-01-2021, 06:57 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2021, 06:59 przez Administrator fabularny. Edited 1 time in total.)

Motywy i inspiracje do sesji

- zadania dodatkowe dla chętnych graczy -


Zdarza ci się czasem, że masz ochotę zagrać z kimś sesję, być może macie do rozwinięcia jakąś relację, chcecie omówić jakiś krótki problem albo po prostu dobrze wam się pisze, tylko... Brakuje pomysłu na coś, co można by robić przy okazji, tak, by dodać wydarzeniom tła i interesującej bazy, na której można by się skupić między wymienianiem co ważniejszych uwag? A może właśnie szukasz pretekstu by zaprosić kogoś na sesję? Albo to twoja postać szuka pretekstu by zaprosić gdzieś inną postać, z którą chciałaby spędzić czas? Ewentualnie: szukasz sposobu na zebranie kilku drobnych upominków dla swoich postaci przy okazji pisania?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco - świetnie! Dokładnie po to powstał ten temat, a wraz z nim idea motywów i inspiracji do sesji!


CZYM SĄ MOTYWY?

Prosta sprawa! Motywy i inspiracje do sesji są zbiorem odświeżanych co kwartał pomysłów, które chętni gracze mogą wykorzystać w swoich prywatnych sesjach z innymi użytkownikami lub z Mistrzem Gry, by w nagrodę (poza satysfakcją z ciekawych przygód postaci) otrzymać drobne upominki.

Nowe motywy będą pojawiać się kwartalnie, czyli co trzy miesiące. Docelowo kwartały mają być rozdzielone w następujący sposób:
Kwartał I: styczeń, luty, marzec
Kwartał II: kwiecień, maj, czerwiec
Kwartał III: lipiec, sierpień, wrzesień
Kwartał IV: październik, listopad, grudzień

Do każdego kwartału przypisanych będzie pięć całkiem świeżych pomysłów, które w założeniu mają, przynajmniej częściowo, odnosić się do pory roku, aktualnych wydarzeń fabularnych, nowości forumowych i tak dalej.


JAKIE SĄ REGUŁY ZABAWY?


  1. Każdy użytkownik zostanie nagrodzony za wypełnienie wybranego motywu tylko raz, niezależnie ile sesji z nim odegra, ani na ilu postaciach go użyje.
  2. Aby motyw został poprawnie wypełniony, sesja, w której zostaje użyty, musi zawierać przynajmniej pięć postów napisanych przez osobę biorącą udział w zabawie.
  3. Przynajmniej pięć postów w rozgrywanej sesji musi zawierać bezpośrednie nawiązania do wypełnianego motywu. Mogą one zostać zawarte zarówno w wypowiedziach postaci, jak i narracji. Nawiązania nie będą się liczyć, jeśli nie będą one w żaden sposób wpływać na postać podczas sesji lub pojawią się w postaci biernej narracji / teoretycznych rozmyślań postaci niemających niczego wspólnego z odgrywaną sesją.
  4. Motywy mogą być odgrywane zarówno w ramach sesji fabularnych, eventów, jak i myślodsiewni, o ile mają tam sens narracyjny i nie zostały ograniczone w żaden sposób w kwartalnym ogłoszeniu.
  5. Motyw może wykonywać więcej niż jedna osoba podczas tej samej sesji, nie każdy motyw automatycznie zalicza się jednak wszystkim postaciom biorącym udział w sesji. Przykładowo: jeśli motyw wymaga od postaci szukania książki do przeczytania na sklepowej półce, postać innego użytkownika, która prowadzi akurat sprzedawcę i pomaga z wyborem, nie zaliczy motywu podczas tej sesji, o ile nie będzie jednocześnie szukać czegoś, co sama chciałaby przeczytać.
  6. Motyw można rozegrać na sesji, która zaczęła się przed rozpoczęciem danego kwartału, wszystkie posty wchodzące w skład zaliczenia motywu muszą jednak zostać napisane w kwartale, do którego są przypisane.
  7. Nagrody przyznawane są tylko za sesje zakończone.

Nowe zestawy motywów pojawiają się co kwartał.
Każda kwartalna aktualizacja zamieszczona będzie w nowym poście w tym temacie.
Zgłoszenia wypełnionych w danym kwartale motywów prosimy wrzucać poniżej, uzupełnione według kodu.
Prosimy o wrzucanie wszystkich wypełnionych przez użytkownika motywów w jednym poście.


Kod:
[b]Postać, która wypełniła założenia motywu:[/b] Imię i Nazwisko.
[b]Który motyw:[/b] Tytuł motywu i link do sesji, w której został on wypełniony.
Odpowiedz

Administrator fabularny - Konto Techniczne

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
Ulubiony przedmiot szkolny:
Talent wrodzony:
Biegłości:
Wyuczone umiejętności:
Specjalizacja zaklęć:
Bonusy do kości:
Liczba punktów: 2.00

Wyuczone zaklęcia
Brak wyuczonych zaklęć.

Mapa forumSowiarnia prasowaOgłoszenia
#2
01-01-2021, 07:53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2021, 02:17 przez Quentin Rowle. Edited 3 times in total.)

1939: Kwartał I

- later on we'll conspire as we dream by the fire -



1: Zimowe przygody

Póki jeszcze trwa zima, zabierz rodzinę lub znajomych w teren i przeżyjcie razem prawdziwą, typowo sezonową przygodę! Wyjście na sanki, łyżwy, a może picie grzanego wina w pobliskim barze? Wybieraj sam! Zaliczenie motywu wymaga: a) wyjścia gdzieś poza domy postaci biorących udział w wydarzeniu i b) wykonania razem typowo zimowej aktywności. O ile spełnione zostaną wszystkie wymogi, motyw zalicza się nie tylko zapraszającemu, ale wszystkim biorącym aktywny udział w sesji uczestnikom!
Nagroda: ciepły sweter z zaklętym, ruchomym wzorem + 15 punktów rozwoju.
Zaliczyli: Primrose Irving, Gethen H. Scamander, Robin Royce, Ambrosia Weasley

2: Miłość wisi w powietrzu

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, a miłość wisi w powietrzu! A może to wcale nie miłość..? Czasem ciężko stwierdzić, naprawdę. Zadanie to polega na odegraniu sesji, w której dwie postacie, które nie są w związku, ale potencjalnie mogłyby w nim być (to jest, np.: nie są rodziną), spędzają razem czas w sposób, który ktoś z boku teoretycznie mógłby uznać za "randkę". Zaliczenie motywu wymaga: a) spędzenia czasu w dwie osoby, b) przeżycia podczas tej "randki" przynajmniej jednej, dwuznacznej sytuacji (np. przypadkowe złapanie się za ręce w trakcie sięgania po tą samą rzecz albo postać z tła biorąca dwójkę "randkowiczów" za parę. Postacie mogą być sobą zainteresowane lub zupełnie nie - kto wie, może część z biorących udział w takiej rozgrywce wybierze się nawet kiedyś na drugą randkę..?
Nagroda: zdobione, kieszonkowe lusterka dwukierunkowe - po jednym dla każdego z uczestniczącej w grze pary.
Zaliczyli: Primrose Irving, Montague V. Nott, Robin Royce, Druella Black

3: Szał zakupów

Podobno po świętach zawsze trafiają się najlepsze promocje, a skoro tak, to czemu by nie wybrać się do najbliższego sklepu i nie sprawdzić kilku? Przecież zawsze jest coś, co akurat trzeba kupić! Aby wypełnić ten motyw trzeba: wybrać się do dowolnego sklepu posiadającego cennik (restauracje, kawiarnie i bary się NIE WLICZAJĄ) i wydać tam trochę pieniędzy na mniej lub bardziej potrzebne drobiazgi. Sugerowane jest wyjście na zakupu z inną postacią, dla lepszych możliwości sesyjnych i nieprzeciążania MG, który będzie musiał pojawić się w temacie, by wydać produkty, jeśli wybierzecie sklepy i zakłady nie mające aktywnych pracowników-graczy. Gra musi odbyć się poza myślodsiewniami, na których nie da się wydawać galeonów.
Nagroda: mała sakiewka ze skóry wsiąkiewki, idealna do noszenia drobnych.
Zaliczyli: Vincent G. Royce, Frankie Crouch

4: Gry bardzo towarzyskie

Na zewnątrz wciąż zimno i ponuro, więc może lepiej jednak zostać w domu i zagrać w coś z przyjaciółmi lub rodziną? Dobra zabawa w dobrym towarzystwie! Aby wypełnić ten motyw trzeba: zagrać z kimś (minimum dwie postacie w temacie, granie z MG jest stanowczo odradzane!) przynajmniej dwie rundy Wybuchającego Durnia, jedną rozgrywkę Pędzących Gumochłonów lub jedną rozgrywkę Lewitującej Wieży. Przypominamy, że aby zagrać, przynajmniej jedna osoba spośród biorących udział w zabawie musi najpierw nabyć preferowaną grę, jeśli jeszcze nie posiada jej w swojej skrytce!
Nagroda: talia do Wybuchającego Durnia, plansza do Pędzących Gumochłonów lub zestaw klocków Lewitująca Wieża + 15 punktów rozwoju.
Zaliczyli: Berty Crouch, Gethen H. Scamander, Inigo Larrain, Ambrosia Weasley

5: Ludzie listy piszą

Czarodzieje używają swoich sów na co dzień, a co za tym idzie - wysyłają i otrzymują całe mnóstwo listów! A czy tobie wystarczy sowich chrupek na ugłaskanie wszystkich pierzastych listonoszy dobijających się do okien? Aby wypełnić ten motyw należy: zagrać z drugim graczem sesję kręcącą się wokół pisania, odbierania lub wysyłania listów (sesje polegające na pisaniu kolejnych fragmentów listu siedząc samemu z nadzorem MG są stanowczo odradzane!).
Nagroda: zestaw 5 kopert ochronnych - kiedy zostaną zaadresowane i zalakowane, nikt poza adresatem nie zdoła ich otworzyć.
Zaliczyli: Kaylin Fawley, Cassian Fawley


Na wypełnianie motywów z tego kwartału macie czas do końca marca!
Ostateczny koniec obecnego kwartału będzie określony przez post informacyjny kwartału II.
Zgłoszenia wypełnionych w tym kwartale motywów prosimy wrzucać poniżej, uzupełnione według kodu.
Prosimy o wrzucanie wszystkich wypełnionych przez użytkownika motywów w jednym poście.


Kod:
[b]Postać, która wypełniła założenia motywu:[/b] Imię i Nazwisko.
[b]Który motyw:[/b] Tytuł motywu i link do sesji, w której został on wypełniony.
Odpowiedz

Administrator fabularny - Konto Techniczne

Posiadane zdolności, umiejętności i specjalizacje
Specjalizacja różdżki: Wyjątkowa celność - zmniejsza szansę na złe wycelowanie lub odbicie zaklęcia w rzucającego
Ulubiony przedmiot szkolny:
Talent wrodzony:
Biegłości:
Wyuczone umiejętności:
Specjalizacja zaklęć:
Bonusy do kości:
Liczba punktów: 2.00

Wyuczone zaklęcia
Brak wyuczonych zaklęć.

Mapa forumSowiarnia prasowaOgłoszenia
#3
02-04-2021, 02:36

1939: Kwartał II

- dressed evergreen fairier than all -



1: Tylko żartowałem!

Prima aprilis już za nami, ale czemu by nie wykorzystać okazji do spłatania psikusa lub dwóch? Zaliczenie motywu wymaga wymyślenia i spłatania psikusa innej postaci lub ewentualnie NPCowi. Zadanie zalicza się wszystkim osobom biorącym aktywny udział w wprowadzaniu psikusa w życie.
Nagroda: bombonierka lesera + 15 punktów rozwoju.
Zaliczyli: ...

2: Wyjście w plener

Ile można siedzieć w domu albo pracy? Dni są już całkiem ciepłe i słoneczne, najwyższy czas z tego faktu skorzystać i wyruszyć za miasto! Zaliczenie motywu wymaga: wybrania się postaciami do tematu, który nie będzie obejmować budynku/terenu zabudowanego, np. las, park, pole; i spędzenia czasu na łonie natury w dowolny sposób (może piknik, zbieranie kwiatów albo chociaż spacer?). Ależ będziecie głodni po powrocie!
Nagroda: talon na darmowy posiłek dla 2 osób w dowolnej restauracji, klubie, barze lub pubie, łącznie z napojami.
Zaliczyli: ...

3: Najlepszy przyjaciel człowieka

Jak często zapominasz o swoim pupilu? Karmienie i wysyłanie w trasę z listami to jeszcze nie wszystko! Aby zaliczyć ten motyw spędź trochę czasu w towarzystwie jednego ze swoich zwierząt domowych, bawiąc się z nim, wyprowadzając na spacer itd. Pamiętaj tylko, żeby nie ignorować stworzonka na rzecz ludzkiego towarzysza!
Nagroda: uchate frisbee - futerkowa zabawka z uszami psa lub kota, która sama wraca do właściciela, kiedy się na nią zagwiżdże; idealna do zabawy ze zwierzakiem lub kolegą.
Zaliczyli: ...

4: Święta, święta i po świętach

Noc Walpurgii, Beltane, Litha - wszystkie te święta odbywają się wiosną i wczesnym latem. Poza nimi czarodziejski kalendarz ma jednak również wiele innych specjalnych dat, których celebrować często zapominamy. Aby zaliczyć ten motyw należy napisać sesję obejmującą przygotowania lub obchody wybranego święta magicznego, poza najpopularniejszymi: Yule, Vali's Day i Samhain.
Nagroda: nowa szata z tradycyjnymi, magicznymi zdobieniami zaklętymi przy pomocy ozdobnego czaru + 15 punktów rozwoju.
Zaliczyli: ...

5: Kto się czubi

Nawet najlepsi przyjaciele czasem się ze sobą kłócą, a co dopiero obcy ludzie! Raz z rodzicem, raz z kumplem, innym razem z nauczycielem albo współpracownikiem - każdemu się zdarzy, że raz na jakiś czas puszczą mu nerwy i skończy się, jak się skończy. Aby zaliczyć ten motyw należy odegrać kłótnię z postacią innego gracza. Czy się po niej pogodzicie, czy nie, to już wasza decyzja!
Nagroda: 2 porcje eliksiru spokoju + 2 porcje eliksiru słodkiego snu.
Zaliczyli: ...


Na wypełnianie motywów z tego kwartału macie czas do końca czerwca!
Ostateczny koniec obecnego kwartału będzie określony przez post informacyjny kwartału III.
Zgłoszenia wypełnionych w tym kwartale motywów prosimy wrzucać poniżej, uzupełnione według kodu.
Prosimy o wrzucanie wszystkich wypełnionych przez użytkownika motywów w jednym poście.


Kod:
[b]Postać, która wypełniła założenia motywu:[/b] Imię i Nazwisko.
[b]Który motyw:[/b] Tytuł motywu i link do sesji, w której został on wypełniony.

Nagrody za poprzedni kwartał:

1: Primrose Irving, Gethen H. Scamander, Robin Royce, Ambrosia Weasley - ciepły sweter z zaklętym, ruchomym wzorem + 15 punktów rozwoju.
2: Primrose Irving, Montague V. Nott, Robin Royce, Druella Black - zdobione, kieszonkowe lusterka dwukierunkowe, po jednym dla każdego z uczestniczącej w grze pary: Montague i Druella, Primrose i Robin.
3: Vincent G. Royce, Frankie Crouch - mała sakiewka ze skóry wsiąkiewki, idealna do noszenia drobnych.
4: Berty Crouch (plansza do gry Pędzące Gumochłony), Gethen H. Scamander (plansza do gry Pędzące Gumochłony), Inigo Larrain (plansza do gry Pędzące Gumochłony), Ambrosia Weasley (zestaw klocków Lewitująca Wieża) - wybrana gra + 15 punktów rozwoju.
5: Kaylin Fawley, Cassian Fawley - zestaw 5 kopert ochronnych - kiedy zostaną zaadresowane i zalakowane, nikt poza adresatem nie zdoła ich otworzyć.

Odpowiedz





Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Facebook
Fanpage Grupa
Tumblr Instagram Discord
Playlista youtube
Vision Lighthouse
Eden
Reklama Ocena
Współpraca
Wymiana Strony Fora
Kody
  •  
  • Wróć do góry  
  • Lite mode  
  •  Kontakt
Styl oparty na Vienna © 2014 iAndrew
Projekt © 2016 Bezimienna
Edycja kodów Fasola i Kalina
Polskie tłumaczenie © 2007-2021 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2021 MyBB Group.
Tryb normalny
Tryb drzewa
Pokaż wersję do druku
Subskrybuj ten wątek
Dodaj ankietę do wątku
Send thread to a friend